Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy
doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych
technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz
asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców
w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej
i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach
dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty
i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze
zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku
wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych.
Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych
częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na
rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI,
potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze
dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele
referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia
merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
AXACOM od ponad 14 lat oferuje rozwiązania biznesowe najwyższej klasy oparte na produktach Microsoft, specjalizuje się we wdrażaniu systemu Microsoft Dynamics AX, Dynamics 365 for Operations oraz tworzeniu rozszerzeń jego funkcjonalności.
AXACOM oferuje swoim Klientom doradztwo biznesowe, optymalizację i usprawnienie procesów biznesowym. Dzięki AXACOM przedsiębiorstwa mają szansę zwiększyć swoją efektywność, przy optymalizacji kosztów.
Zespół AXACOM to stała, niezmienna, wyspecjalizowana kadra, specjaliści z 18 letnim doświadczeniem przy wdrażaniu systemu Microsoft Dynamics AX.
AXACOM realizuje projekty w Polsce i krajach UE, ma bogate doświadczenie i kompetencje w branżach: produkcja, dystrybucja, usługi profesjonalne.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi
producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji:
Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła
na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów
i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług
we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres
produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie,
systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Abis Sp. z o.o. Sp.k.
https:// BPC-Guide.pl » Abis Sp. z o.o. Sp.k.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA
Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej
producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce
Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej
Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych
maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch
procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu
produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację
bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od
pierwszego dnia wdrożenia.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Proxia Polska Sp. z o.o.
https:// BPC-Guide.pl » Proxia Polska Sp. z o.o.
OPTeam S.A. to dostawca rozwiązań informatycznych o ponad dwudziestoletnim
doświadczeniu na rynku oprogramowania. Oferta dla sektora przedsiębiorstw obejmuje
m.in. systemy CDN XL, Comarch Altum oraz własne rozwiązania branżowe. Aplikacje własne
OPTeam SA dostosowywane są do specyfiki konkretnej branży czy profilu przedsiębiorstwa.
Do najbardziej znanych, autorskich rozwiązań OPTeam należą m.in. systemy zarządzania
projektami budowlanymi (OPTIbudowa), wsparcia procesu produkcji (OPTIprodukcja),
elektronicznego obiegu dokumentów (SOD), zarządzania magazynami wysokiego składowania
(Magazynier WMS System), platforma do kooperacji B2B z wykorzystaniem Internetu (ICenter).
Computer Plus Kraków - czołowy dostawca rozwiązań informatycznych projektowanych
w oparciu o technologie Microsoft na terenie Polski Południowej. Wyróżniony przez producenta
najwyższym statusem partnerskim Microsoft Certified Gold Partner. Posiada udokumentowane
kompetencje Microsoft w obszarach Portals and Collaboration, Enterprise Content Management,
Enterprise Project Management oraz Business Intelligence Platform.
Computer Plus Kraków od ponad 20 lat świadczy usługi doradcze z zakresu organizacji
przedsiębiorstw i poprawy efektywności pracy. W ofercie znajdują się usługi z zakresu
integracji biznesowej dla przedsiębiorstw i organizacji: systemy zarządzania wiedzą
i informacją (w tym portale korporacyjne i intranety), rozwiązania z zakresu Business
Intelligence i data mining, systemy elektronicznego obiegu dokumentów, systemy zarządzania
projektami (EPM) oraz portfelami projektów (PPM), jak również gotowe systemy zarządzania
procesem sprzedaży i obsługi posprzedażnej (CRM).
W 2005 roku Computer Plus Kraków uzyskał certyfikat na zgodność ze standardami normy
ISO 9001:2000. Wysoka jakość usług została potwierdzona przyznaniem dostawcy tytułu
Złota Jakość Roku w kategorii Usługa – za usługi projektowania i realizacji rozwiązań
informatycznych dla biznesu oraz wyróżnienia Złoty Laur Jakości w plebiscycie Jakość
Roku PCBC i Gazety Prawnej.
ELO Digital Office GmbH tworzy wysokiej klasy produkty i rozwiązania w dziedzinie oprogramowania do kompleksowego zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie. ELO Digital Office GmbH oferuje produkty do elektronicznego zarządzania dokumentami, cyfrowej archiwizacji i obiegu dokumentów, czyli wszystkich obszarów zarządzania zasobami informacyjnymi. Firma z siedzibą w Stuttgarcie odłączyła się w 1998 roku od grupy Louis Leitz. Od tego czasu firmą kieruje Karl Heinz Mosbach i Matthias Thiele. Dzięki wyraźnej wizji rozwoju i ogromnemu potencjałowi produktów firma ELO Digital Office GmbH wraz z oddziałami w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji i Australii odniosła sukces na skalę międzynarodową.
Asortyment produktów ELO® składa się z trzech linii:
ELOoffice to wstępne rozwiązania DMS i modułowego rozwiązania klient-serwer, a dla średnich przedsiębiorstw ELOprofessional oraz niezależnego od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z możliwością obsługi rożnych podmiotów, które sprawdza się w szczególności w centrach przetwarzania danych.
Generalny Dystrybutor w Polsce:
ELO Digital Office Sp. z o.o.
ul. Kombatantów 34
66-400 Gorzów Wlkp.
gorzow@elo-digital.pl
ul. Kombatantów 34
66-400 Gorzów Wlkp.
gorzow@elo-digital.pl
OEPD posiada status Professional Provider VMware. Oferuje przenoszenie serwerów
w środowisko Maszyn Wirtualnych. Firma zrealizowała projekty dla wielu klientów branży
produkcyjnej oraz usługowej. Podstawowe kierunki działań to: wdrożenia rozwiązań
terminalowych, wirtualizacja systemów, usługi outsourcingowe, aplikacyjne, teleinformatyczne
oraz integracyjne. Od 2006 roku OEPD jest akredytowanym wykonawcą usług w ramach
programu Unii Europejskiej Phare Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw
realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Historia OEPD sięga roku
1965, kiedy to powstał przy Hucie Łabędy zalążek Ośrodka Informatyki. Jako Spółka prawa
handlowego OEPD rozpoczęła działalność w połowie 1999 roku.
Firma LogTec koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań informatycznych wspomagających
zarządzanie istotnymi obszarami biznesowymi przedsiębiorstwa, takimi jak: zarządzanie
gospodarką magazynową i logistyką, optymalizacja tras dostaw, optymalizacja wykorzystania
przestrzeni ładunkowej, prognozowanie popytu oraz bezpiecznego poziomu zapasów przy
uwzględnieniu trendów i sezonowości, zarządzanie gospodarką konserwacyjno-remontową,
optymalizacja tras wizyt dla służb serwisowych.
Oferta firmy skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw produkcyjnych,
dystrybucyjnych, logistycznych, zarządzających nieruchomościami, jak również
świadczących różnego rodzaju usługi (ze szczególnym uwzględnieniem usług serwisowych).
Konsultanci Logtec posiadają wieloletnie doświadczenie w projektowaniu, programowaniu
i wdrażaniu systemów ERP oraz innych specjalizowanych rozwiązań (obszar logistyki,
produkcji i dystrybucji).
CIBEH S.A. został założony w 1993 roku po prywatyzacji byłego przedsiębiorstwa
państwowego "Centrum Informatyki i Badań Ekonomicznych Hutnictwa", które wcześniej było
znane jako HPMOA (rok założenia 1955). Obecnie firma realizuje projekty dla przedsiębiorstw
różnych branż. Podstawowe kierunki działalności to: integracja rozwiązań informatycznych,
ekspertyzy oraz doradztwo, analizy przedwdrożeniowe, dostawa i montaż sprzętu
komputerowego, dostawa i instalowanie oprogramowania, projektowanie i wykonywanie
sieci LAN, serwis sprzętu oraz oprogramowania.
CIBEH oferuje zintegrowany system wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem klasy
MRPII/ERP Impuls 5.
ZETO Opole, to firma z wieloletnim doświadczeniem informatycznym, obsługująca duże,
średnie i małe przedsiębiorstwa na terenie całego kraju. Głównym produktem jest Zintegrowany
System Zarządzania XYZ klasy ERP służący do wspomagania zarządzania różnymi obszarami
przedsiębiorstwa począwszy od rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, poprzez
zarządzanie personelem, aż po kompleksową obsługę procesów logistycznych i produkcyjnych.
ZETO Opole wykonuje wdrożenia i szkolenia z Systemu ERP, oraz prowadzi nadzór nad
eksploatacją oprogramowania. Powiększająca się lista referencyjna pomyślnie zakończonych
wdrożeń świadczy o uznaniu, z jakim spotkał się on u Klientów. Największym atutem firmy jest
profesjonalna oraz wykształcona kadra, której kwalifikacje są ciągle podwyższane w stosunku
do rozwoju technologii IT oraz rosnących wymagań Klientów.
Wartości, które są wyznawane w ZETO Opole to:
- Ukierunkowanie na potrzeby Klientów;
- Wysoka jakość produktów i usług;
- Profesjonalizm.