Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy
doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych
technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz
asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców
w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej
i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach
dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty
i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze
zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku
wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych.
Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych
częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na
rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI,
potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze
dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele
referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia
merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Merinosoft Sp. z o.o. – Już od ponad 25 lat tworzymy rozwiązania IT dla biznesu.
Od początku funkcjonowania nastawiamy się na tworzenie niestandardowych, dopasowanych do konkretnej firmy narzędzi informatycznych, zgodnych z metodami i zasadami pracy w niej panującymi. Nasze doświadczenie i indywidualne podejście do każdego klienta zaowocowały współpracą z wieloma podmiotami z całej Polski i nie tylko.
Naszym wiodącym produktem, wokół którego budujemy indywidualne rozwiązania, jest XEMI – system klasy ERP. Specjalizujemy się także w projektowaniu i realizacji biznesowych aplikacji mobilnych (XEMI Sales Force, XEMI CRM/Serwis...).
Naszych klientów obejmujemy stałą opieką techniczną. Jako autor i dostawca posiadamy pełne prawa autorskie, a co za tym idzie możliwość modyfikacji i rozwoju systemu.
W ramach rozwoju naszej oferty w 2014 roku rozpoczęliśmy współpracę z niemiecką firmą CP Corporate Planning AG. CP jest dostawcą oprogramowania CP-Suite – specjalistycznego rozwiązania do kontrolingu, zarządzania strategicznego i konsolidacji bilansów. Chcemy umożliwić polskim przedsiębiorstwom skorzystanie z wiedzy i doświadczenia CP aby mogły wykorzystać te wartości w swoim biznesie.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi
producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji:
Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła
na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów
i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług
we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres
produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie,
systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Abis Sp. z o.o. Sp.k.
https:// BPC-Guide.pl » Abis Sp. z o.o. Sp.k.
COM-PAN za nadrzędny cel obrała sobie zaspakajanie potrzeb klientów w dziedzinach
związanych z obiegiem informacji i dokumentów. Firma wykonuje analizy potrzeb
przedsiębiorstwa w zakresie obiegu dokumentów i informacji. Sztandarowym produktem firmy
jest autorski system obiegu dokumentów i informacji DocuSafe®, na który składa się szereg
uzupełniających się modułów funkcjonalnych. Poza implementacją systemów DocuSafe®
dla klientów COM-PAN posiada doświadczenie w następujących obszarach działalności:
- Identyfikacji i usprawnianiu procesów biznesowych;
- Tworzeniu dedykowanych rozwiązań programistycznych;
- Integracji rozwiązań z istniejącymi systemami/ aplikacjami w przedsiębiorstwie;
- Wykorzystaniu sprawdzonej infrastruktury i narzędzi developerskich
(Windows Server, SQL Server, Java, JBPM itp.);
- Analizie potrzeb przedsiębiorstwa w zakresie infrastruktury sprzętowej;
- Projektowaniu i wykonywaniu rozwiązań informatycznych na zamówienie.
NBIT działa na rynku IT od 2004 roku stale rozwijając swoją ofertę. Główny profil działalności
firmy to projektowanie, dostarczanie i wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa - głównie
backup danych oraz systemów UTM. NBIT koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań
najwyższej klasy takich producentów jak EMC i Asigra, które wykorzystują algorytmy
deduplikacji danych pozwalając na wykonywanie wydajnych, szybkich i bezpiecznych
kopii bezpieczeństwa zasobów informatycznych w przedsiębiorstwie.
NBIT jest również Gold Partner'em FortiNet - lidera wśród producentów urządzeń UTM,
z których korzysta między innymi Pentagon, a w Polsce Totalizator Sportowy, PAN i Policja.
Firma świadczy dla swoich klientów całodobowe wsparcie techniczne, organizuje cykliczne
szkolenia i spotkania prowadzone przez doświadczonych inżynierów. Firma dostarcza
rozwiązania zarówno do niewielkich instytucji administracji publicznej typu urzędy miast
jak i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych co pokazuje dużą skalowalność oferowanych
technologii.