Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy
doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych
technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz
asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców
w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej
i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach
dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty
i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze
zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku
wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych.
Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych
częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na
rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI,
potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze
dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele
referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia
merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy
i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym
celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych
przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy
zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje
się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów
takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz
wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala
na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do
zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane
przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi
się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym
sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP.
Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch
największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Gemini zajmuje się informatyzacją firm od 1992 roku i specjalizuje się w branży spożywczej,
handlu hurtowym oraz przemyśle ciężkim. Firma stawia przede wszystkim na kompetencje
biznesowe, a zespół składa się z konsultantów biznesowych, finansistów, księgowych,
specjalistów od operacji. System informatyczny jest dla firmy tylko narzędziem dla
porządkowania i optymalizacji procesów w firmie.
Gemini nie oczekuje, że firma dostosuje się od systemu, ale stara się dopasować system do
potrzeb firmy, które najpierw stara się dogłębnie zrozumieć. W efekcie powstają systemy
unikalne, dopasowane do specyfiki firmy, a jednocześnie żywe i ciągle ewoluujące. Dzięki
temu dostarczają maksimum korzyści zarówno w dziedzinie operacyjnej, ale przede wszystkim
wspomagając zarządzanie poprzez dostarczanie informacji zarządczej. Stawia na stabilne
więzi z klientami – współpraca z najstarszymi trwa już ponad dwadzieścia lat.
Connecto Sp. z o.o. – producent i dostawca systemów informatycznych dla firm budowlanych. Wśród klientów znajdują się m.in. ERBUD, PRZEMYSŁÓWKA, SPEC BAU, czy SPEC BRUK. Systemy są indywidualnie dopasowywane do potrzeb i wymagań przedsiębiorstwa, a to przekłada się zwiększenie efektywność działań oraz poprawę kontroli terminów zleceń czy płatności.
Wiele lat doświadczenia w tej branży pozwoliło rozbudować rozwiązania informatyczne na tyle, by spełnić najważniejsze wymagania klienta. Dziś systemy zapewniają bieżącą kontrolę kosztów na każdym etapie realizowanej budowy i pozwalają uporządkować dokumentacje budowlaną, niezależnie od ilości prowadzonych przez firmę projektów. Ponadto dają możliwość tworzenie raportów oraz analiz na podstawie danych znajdujących się w systemie. W 2011 roku firma Connecto została partnerem Śląskiej Izby Budownictwa, co potwierdza doświadczenie w branży budowlanej.
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów
Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju,
rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz
identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na
dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia
produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów
kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej
pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania.