Rozwiązania
Sage
System Zarządzania Forte jest rozwiązaniem ERP ułatwiającym zarządzanie średnimi
przedsiębiorstwami. Swoim zakresem obejmuje strategiczne procesy i obszary biznesowe:
finanse, informację zarządczą, sprzedaż, zasoby ludzkie, majątek firmy. Wspiera pracę
różnych struktur organizacji na każdym jej szczeblu: od zarządu, poprzez kadrę menadżerską
po ekspertów i specjalistów. Umożliwia planowanie i efektywne wykorzystanie zasobów oraz
pełne wsparcie w procesie decyzyjnym. Automatyzuje wiele typowych czynności biznesowych,
przyspieszając pracę wielu osób.
Moduł Forte BI umożliwia natychmiastowy dostęp do wiarygodnej i spójnej informacji
zarządczej. Jego głównym zadaniem jest wspieranie najważniejszych procesów zarządzania
w firmie na podstawie danych pochodzących z systemu Forte. Jest łatwy i intuicyjny
w obsłudze, pozwala elastycznie reagować na zmiany rynkowe, wpływa na zwiększenie
przewagi wobec konkurencji oraz obniża ogólne ryzyko prowadzenia działalności.
System Zarządzania Forte 2014
GECOS
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych
oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki.
System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce,
Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień
klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki
swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Folder Comarch ERP XL
Connecto
A) Platforma Connecto DMS – Business Intelligence
Platforma usprawniająca zarządzanie firmą oraz podejmowanie decyzji biznesowych. Wszystko dzięki możliwości monitorowania kondycji przedsiębiorstwa, jego projektów oraz finansów. To rozwiązanie nie tylko dla osób zarządzających firmą, ale także dla pracowników, którym informacje są niezbędne do kontroli i zarządzania konkretnymi procesami.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Business Intelligence:
- Kompleksowy mechanizm raportowania:
- Budowa i zarządzanie wieloźródłową, wielowymiarową Hurtownią Danych;
- Zaawansowana przeglądarka raportów, obsługującą wiele typów analiz;
- Modelowanie danymi np. z projektów;
- Możliwość korzystania z predefiniowanych i generacji własnych Obszarów Analitycznych OLAP;
- Integracja danych z różnych źródeł;
- Pełna integracja z arkuszami Excel;
- Różne źródła, jedno narzędzie:
- Informacje potrzebne w danym czasie mogą być pobierane z różnych źródeł, np. z zestawienia projektów i systemu finansowo – księgowego.
- Dostosowanie systemu do potrzeb klienta:
- Tworzenie unikalnego wyglądu systemu pod każdego z użytkowników;
- Pełna konfigurowalność raportów, wykresów i zestawień;
- Wielowymiarowe zestawienia – finansowe, projektowe, ilościowe, wartościowe, itp.;
- Proste tworzenie analiz na zasadzie Drag&Drop.
- Integracja – dalszy rozwój:
- Elektroniczny obieg dokumentów i pracy;
- Zarządzanie Relacjami z Klientem (CRM);
- Obsługa Klientów;
- Kompleksowe Zarządzanie Projektami.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych
i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz
wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie magazynami i produkcją;
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zaopatrzenie;
- Raportowanie.
- Interaktywny wykres Gantta;
- Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
- Zarządzanie danymi produktów;
- Deklaracja składników;
- Wykorzystanie formuł w recepturach;
- Marszruty Technologiczne;
- Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
- Zlecenia produkcyjne;
- Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
- "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
- Pochodzenie rekomendacji MRP;
- Kontrola i śledzenie partii;
- Kontrola Jakości;
- Zarządzanie Reklamacjami;
- Kolektory danych produkcyjnych;
- Możliwość dostosowywania rozwiązania.
NAV.COM – Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV 2013 to najnowsza wersja oprogramowania klasy ERP
wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Zgodnie z oficjalną długoletnią strategią
firmy Microsoft opracowanie najnowszej wersji miało na celu zwiększenie elastyczności
rozwiązania, podniesienie produktywności, a także uproszczenie obsługi i poprawę współpracy
wewnątrz organizacji. Dodano ponad 100 nowych funkcji. System udostępnia również
zwiększone możliwości w zakresie zarządzania prawami użytkowników oraz dopasowania
interfejsu do użytkownika (ulepszony klient RoleTailored). Zwiększono otwartość systemu na
instalacje międzynarodowe, a rozwój środowiska programistycznego daje większe możliwości
modyfikacji, tworzenie dedykowanych rozwiązań (np. mobilnych), dopasowania systemu do
potrzeb klienta oraz przyśpiesza proces wdrożenia. Jest przy tym przyjazny w obsłudze
i integruje się z innymi produktami firmy Microsoft, m.in. MS Office, Office 365, OneNote
oraz SharePoint 2010 ułatwiając dostęp do informacji i współpracę. Rozwiązanie zostało
zaprojektowane w taki sposób, aby mogło w pełni współpracować z Microsoft SQL Server
2012, a dodatkowe optymalizacje dla bazy danych umożliwiają sprawniejsze działanie
i szybsze obliczenia w systemie.
Microsoft Dynamics NAV 2013
NAV.COM – TARGIT Decision Suite
TARGIT Decision Suite - Intuicyjny system Business Intelligence & Analytics wspierający
tworzenie interaktywnych wielowymiarowych analiz, wykresów, raportów i powiadomień.
Umożliwia kontrolę kluczowych wskaźników trendów. Dzięki dużej przejrzystości danych
ułatwia podejmowanie decyzji i obserwacje ich efektów.
TARGIT BI Suite to oprogramowanie, które daje na bieżąco opartą na faktach wiedzę
i ważne informacje wpierające podejmowanie decyzji, a wszystko to dzięki danym pobranym
z różnych baz i systemów informatycznych organizacji.
Filozofią TARGIT jest to łatwość dostępu do danych i dokładne, zależnie od roli użytkownika
w organizacji, ich wyodrębnienie, umożliwiając szybkie oraz wiarygodne informowanie
i wspomaganie menedżerów, liderów, a także innych pracowników w podejmowaniu decyzji.
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.