Rozwiązania
Ericpol
Microsoft Dynamics AX to rozwiązanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa
(ERP), które umożliwia firmie planowanie i przegląd wydajności całości przedsiębiorstwa
i poszczególnych jego jednostek biznesowych. Ułatwia firmie analizowanie i przewidywanie
zmian i zachowań rynku umożliwiając dynamiczne dostosowanie organizacji przedsiębiorstwa
do zmiennych warunków.
Aplikacja pomaga pracownikom w zwiększeniu produktywności i lepszym wykorzystaniu
informacji, zapewniając dostęp do najważniejszych danych i procesów biznesowych. Bogaty
zestaw funkcjonalności ERP wraz z rozszerzeniami dostosowanymi do różnych branż w jednym,
kompleksowym rozwiązaniu przyspiesza osiągnięcie korzyści z inwestycji.
System Microsoft Dynamics AX 2012 jest łatwy w obsłudze, a dzięki swojej elastyczności
pomaga firmom w lepszym wykorzystaniu szans biznesowych, większym dopasowaniu
procesów, a w konsekwencji wyróżnieniu się na tle konkurencji. Pełna integracja umożliwia
wykorzystanie wcześniejszych inwestycji, obniża całkowity koszt posiadania.
JCommerce
Większość rozwiązań klasy Business Intelligence potrafi odpowiadać na pytania, które zostały
wcześniej przemyślane i model danych został odpowiednio przygotowany. Ale co z pytaniami,
które się nasuwają podczas analizy danych, a nie zostały wcześniej przygotowane jako zestaw
do analizy? To są te pytania, które przychodzą do głowy podczas przeglądania wizualizacji.
W takim przypadku z pomocą przychodzi QlikView.
Platforma QlikView Business Discovery zapewnia dostęp do narzędzi, dzięki którym można
samodzielnie przeprowadzić analizę biznesową, co daje użytkownikom większe możliwości
i skłania do podejmowania innowacyjnych decyzji. Dzięki asocjacyjnemu silnikowi przetwarzania
danych, osoba analizująca je może znajdować odpowiedzi na pytanie po pytaniu, poruszając
się po swojej unikalnej ścieżce swoich własnych odkryć. QlikView umożliwia osobom nie będącym
osobami technicznymi swobodną eksplorację danych, tylko za pomocą kliknięć, zdobywając
nowe informacje krok po kroku oraz zadając kolejne pytania w miarę jak nowe informacje się
pojawiają.
ISK
RapidWMS to Magazynowy System Informatyczny (MSI), którego zadaniem jest wspomaganie procesów zachodzących w magazynie od chwili dostarczenia towaru do jego wydania z magazynu. Według definicji zawartej w Słowniku terminologii logistycznej MSI (WMS) to „system informatyczny wspomagający realizację, kontrolę i sterowanie przepływem towarów przez magazyn, dostarczający informacje o tym przepływie i tworzący towarzyszącą mu dokumentację”.
Co różni RapidWMS od modułu magazynowego systemu ERP?
Klasyczne moduły magazynowe, będące częścią większości dobrych systemów ERP (np.Comarch ERP-XL czy Dynamics NAV) zapewniają obsługę magazynu w zakresie rozliczenia ilościowo-wartościowego. W żaden sposób jednak nie wspomagają procesów jakie zachodzą w magazynie na etapach: przyjęcia, składowania, kompletacji czy wydania towaru z magazynu. RapidWMS to narzędzie, którego głównym zadaniem jest optymalizacja procesów zachodzących w magazynie.
Jakie korzyści zapewnia RapidWMS?
W wyniku wdrożenia systemu RapidWMS na magazynie otrzymuje się efekty w postaci:
- Skrócenia czasu realizacji zadań magazynowych
Zastosowanie precyzyjnej identyfikacji towaru, optymalizacja ścieżki przebiegu wraz z automatyczną kontrolą w oparciu o kody kreskowe zapewnia znaczne przyspieszenie wykonywania typowych operacji na magazynie. Dodatkowym czynnikiem przyspieszającym pracę na magazynie jest usprawnienie komunikacji z działem handlowym, zaopatrzenia czy produkcji poprzez wyeliminowanie papierowego obiegu dokumentów.
4LS – GENETIX
System 4LS/Genetix to kompleksowe rozwiązanie IT dedykowane dla logistyki dystrybucji. Narzędzia nakierowane na optymalizację zakładają w swoim działaniu, że proces optymalizacji to nie tylko wyliczenie planu. To proces ciągły, który zwykle od tego się zaczyna jednak trwa aż do momentu uzyskania potwierdzenia realizacji złożonego zlecenia. Składa się on z następujących etapów: optymalizacja i planowanie, realizacja planu, rozliczenie. W procesie tym istotną rolę pełnią również narzędzia komunikacyjne (połączenia z giełdą, serwer SMS) oraz integracji z systemami zewnętrznymi.
Moduł Genetix/APO jest narzędziem przeznaczonym do przygotowania i optymalizacji planów dystrybucji towarów. Optymalizacja dokonywana jest w dwóch podstawowych obszarach:
- Optymalizacja tras pojazdów;
- Optymalizacja załadunku pojazdu 3D.
Max Elektronik
Programy marki Quatra to wielofunkcyjne systemy usprawniające zarządzanie
przedsiębiorstwem. Rozwiązania ułatwiają koordynowanie wielu procesów biznesowych
z zakresu księgowości i finansów, a także zarządzania personelem, magazynem, sprzedażą
oraz logistyką. Systemy wspierają zadania operacyjne, automatyzują procesy w firmie,
optymalizują koszty, a także pozwalają na utrzymanie satysfakcjonujących relacji z klientami.
Programy cechuje wysoki poziom bezpieczeństwa zawartych w nich danych, a zastosowane
mechanizmy sprawiają, że rozwiązania te są zgodne z obowiązującym ustawodawstwem.
Intuicyjność obsługi oraz wykorzystanie najnowszych technologii i cloud computingu umożliwia
przedsiębiorcom korzystanie z zaawansowanego oprogramowania, bez konieczności inwestycji
w kosztowną infrastrukturę.
Poszczególne systemy (Quatra Start, Quatra Firma, Quatra Supra, Quatra Expanso, Quatra
Max) są zróżnicowane pod względem funkcjonalności i dostosowane do potrzeb właścicieli
jednoosobowych działalności gospodarczych, a także małych, średnich i dużych firm.
Rozwiązanie Quatra Max
SSI SCHÄFER jest wiodącym w Europie, od ponad 75 lat, producentem najbezpieczniejszych rozwiązań wyposażenia magazynowego, warsztatowego oraz transportu wewnętrznego. Posiada liczne obiekty referencyjne w Polsce i na świecie. Działania firmy ukierunkowane są na potrzeby Klienta, nastawione na długofalową i ścisłą współpracę.
Firma SSI SCHÄFER Sp. z o.o. oferuje:
- Wykonanie analiz i projektów zagospodarowania magazynów wraz z dostawą i montażem „pod klucz” uwzględniając optymalizację powierzchni użytkowej oraz koszty funkcjonowania magazynu i obrotu towarowego;
- Doradztwo, projektowanie, dostawę rozwiązań intalogistycznych i elementów wyposażenia magazynów (ponad 20.000 pozycji) obejmujące m.in.:
- Systemy regałów półkowych o szerokim zastosowaniu w tym wielopoziomowe regały z podestami;
- Systemy regałów dla składowania palet, kontenerów i innych opakowań zbiorczych – w tym przejezdne (na wózkach) i regały przepływowe (rolkowe);
- Dynamiczne systemy regałowe dla składowania elementów w pojemnikach magazynowych takie jak: regały przepływowe (rolkowe i ślizgowe);
- Regały windowe „LOGIMAT” – wraz z całym wyposażeniem uzupełniającym w postaci szuflad i pojemników;
- Regały wspornikowe do magazynowania materiału dłużycowego;
- Magazyny samonośne i magazyny wysokiego składowania wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem;
JET Reports
Jet Enterprise to kompletne rozwiązanie w zakresie analiz biznesowych i raportowania wykorzystujące możliwości programu Excel.
- Samoobsługa: Jet Enterprise to rozwiązanie „self-service” i umożliwia pracę bez potrzeby angażowania wysoko wykwalifikowanych pracowników technicznych – wystarczy krótkie szkolenie.
- Szybki zwrot z inwestycji: Rozwiązanie Jet Enterprise może zostać wdrożone w ciągu zaledwie kilku godzin.
- Tylko jedno rozwiązanie: Dzięki Jet Enterprise użytkownik uzyskuje analizy biznesowe i raportowanie w postaci jednego rozwiązania, które może szybko spełnić jego wszystkie potrzeby.