Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Przedsiębiorstwo DEGA zaistniało na rynku przetwórstwa spożywczego w listopadzie 1992 roku. Założycielami firmy są Emilia i Krzysztof Modlińscy, Andrzej Borowski i Stanisław Obławski. Siedziba firmy mieści się w Karnieszewicach, koło Koszalina. Obecnie zatrudniamy ok. 250 osób.
Zajmujemy się produkcją sałatek warzywnych, mięsnych i śledziowych oraz innych przetworów rybnych: konserw, galaret, ryb w zalewach i w sosach greckich. Nasze portfolio to ponad 200 produktów w różnych opakowaniach. Produkty firmy zostały bardzo szybko docenione przez konsumentów znajdując trwałe miejsce w ofercie sprzedaży sklepów w całym kraju.
Firma ROWITA powstała 21 lat temu w 1989 r. w oparciu o całkowicie polski kapitał.
Historię firmy rozpoczął mały zakład produkcyjny w Gowarzewie koło Poznania. Początkowo zakład zajmował się konfekcjonowaniem wąskiej grupy przypraw. Później postawiono na przyprawy, bakalie i susze warzywne. Od momentu podjęcia decyzji o poszerzeniu asortymentu produkcji, zakład rozwijał się w bardzo szybkim tempie, tworząc z firmy eksperta w swojej dziedzinie.
Obecnie centrala firmy wraz z zapleczem produkcyjnym mieści się w centrum Wielkopolski w Poznaniu.
Dziś w ofercie firmy znajduje się ponad 50 produktów sprzedawanych pod zarejestrowanym znakiem towarowym ROWITA. Są to tradycyjne zioła i przyprawy, mieszanki przyprawowe, sosy oraz różnego rodzaju dodatki do pieczenia i gotowania.
Firma wciąż zaskakuje wprowadzaniem nowych produktów i innowacji. Ukoronowaniem tych działań jest przyznanie sosom sałatkowym ROWITY godła DOBRE BO POLSKIE .
Primaco jest czołowym integratorem systemów informatycznych do zarządzania
przedsiębiorstwem firmy Comarch największego Polskiego producenta oprogramowania.
Firma Primaco powstała w 1999 roku. Od samego początku, głównym obszarem działalności
firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich oraz
dużych przedsiębiorstw. Primaco oferuje właściwy wybór i dopasowane do firmy rozwiązania
informatycznego zapewniającego satysfakcję naszych Klientów oraz dające im wymierne
korzyści.
Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych konsultantów, posiadających bogatą
wiedzę i doświadczenie . Nasi konsultanci są systematycznie szkoleni, a ich umiejętności są
sprawdzane egzaminami certyfikującymi. Każdy specjalizuje się w danej dziedzinie sektora IT,
co zapewnia znacznie wyższy poziom świadczonych usług. Szybką i fachową pomoc zapewnia
wyspecjalizowany dział asysty technicznej, dedykowany obsłudze bieżących klientów.
Primaco w Branży Spożywczej
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz
nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki
branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
- Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
- Systemy Call/Contact Center;
- Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
T Komp – Tworzymy najwyższej jakości oprogramowanie wspierające systemy zarządzania zgodne z wytycznymi norm ISO, w tym ISO 9000, ISO 14001, ISO 18000, ISO 22000, ISO 27001 i innymi. Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań wspierających organizacje w codziennej pracy. Nasze produkty pozwalają sprawnie zarządzać obiegiem szeroko rozumianej informacji. Rozwiązania T Komp pozwalają zwiększyć świadomość zagadnień i znaczenia jakości wśród pracowników, zrozumieć ich rolę jaką ogrywają w całym procesie wytwarzania produktu.
Tworzymy rozwiązania możliwe do adaptacji we wszystkich branżach, dbając o spójność produktu, a jednocześnie zapewniając elastyczne podejście do wdrożenia i dostosowania produktów w zgodzie z potrzebami Klienta. Produkty T Komp wykorzystywane są przez ponad 100 rozpoznawalnych organizacji, dbając o sprawne zarządzanie organizacją dla ponad 140.000 użytkowników. Nasze systemy wdrożyliśmy m.in. w ArcelorMittal, Thomson Technicolor, PKN Orlen, grupie PGE, ENEA, Bridgestone, Eaton, TRW Automotive, Reckit Benckiser, Valeo, KGHM, Philips, IKEA.
ARP Ideas pragnie dostarczać Partnerom nowoczesnych systemów zarządzania informacją oraz wspierać ich w zakresie doboru rozwiązań, optymalizacji procesów i redukcji kosztów utrzymania.
„Chcemy wprowadzać klientów w świat wielowymiarowej analizy informacji, trafnie podejmowanych decyzji i automatyzacji przepływów pracy. Wszystko przy zastosowaniu elastycznych procesów wytwarzania i wdrażania oprogramowania.”
W szczególności zajmujemy się następującymi produktami:
- Microsoft Dynamics CRM;
- Microsoft Dynamics AX;
- Microsoft SharePoint;
- Microsoft Exchange.
- BPOS;
- Office 365;
- CRM Online.
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów
Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju,
rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz
identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na
dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia
produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów
kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej
pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy
i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym
celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych
przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy
zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje
się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów
takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz
wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala
na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do
zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane
przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi
się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym
sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP.
Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch
największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.