Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy
i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym
celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych
przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy
zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje
się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów
takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz
wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala
na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do
zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane
przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi
się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym
sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP.
Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch
największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
SSI SCHÄFER jest wiodącym w Europie, od ponad 75 lat, producentem najbezpieczniejszych rozwiązań wyposażenia magazynowego, warsztatowego oraz transportu wewnętrznego. Posiada liczne obiekty referencyjne w Polsce i na świecie. Działania firmy ukierunkowane są na potrzeby Klienta, nastawione na długofalową i ścisłą współpracę.
Firma SSI SCHÄFER Sp. z o.o. oferuje:
- Wykonanie analiz i projektów zagospodarowania magazynów wraz z dostawą i montażem „pod klucz” uwzględniając optymalizację powierzchni użytkowej oraz koszty funkcjonowania magazynu i obrotu towarowego;
- Doradztwo, projektowanie, dostawę rozwiązań intalogistycznych i elementów wyposażenia magazynów (ponad 20.000 pozycji) obejmujące m.in.:
- Systemy regałów półkowych o szerokim zastosowaniu w tym wielopoziomowe regały z podestami;
- Systemy regałów dla składowania palet, kontenerów i innych opakowań zbiorczych – w tym przejezdne (na wózkach) i regały przepływowe (rolkowe);
- Dynamiczne systemy regałowe dla składowania elementów w pojemnikach magazynowych takie jak: regały przepływowe (rolkowe i ślizgowe);
- Regały windowe „LOGIMAT” – wraz z całym wyposażeniem uzupełniającym w postaci szuflad i pojemników;
- Regały wspornikowe do magazynowania materiału dłużycowego;
- Magazyny samonośne i magazyny wysokiego składowania wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem;
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz
nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki
branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
- Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
- Systemy Call/Contact Center;
- Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
Axence od ponad 10 lat dostarcza przedsiębiorstwom i instytucjom na całym świecie profesjonalne rozwiązania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT.
Flagowy produkt firmy, oprogramowanie Axence nVision®, odpowiada na kluczowe potrzeby administratorów i oficerów bezpieczeństwa IT w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Zarządom pozwala zaś optymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej niezależnie od jej wielkości.
Rozwiązania Axence zainstalowano dotychczas na ponad 600 000 urządzeń, a liczba ta stale się powiększa. Ich wysoką jakość doceniają zarówno liderzy rynku, jak również międzynarodowe organizacje i media branżowe.
Firma CCNS SA od wielu lat specjalizuje się w świadczeniu usług pozwalających na zapewnienie pełnego bezpieczeństwa funkcjonowania klienta w realiach e-gospodarki. Naszym klientom dostarczamy optymalne rozwiązania, systemy i wiedzę, spełniające nie tylko aktualne wymagania, ale i takie, które umożliwiają ich łatwy rozwój i ekspansję.
Firma CCNS SA posiada status WatchGuard One Gold Partner. Prowadzimy także Autoryzowane Centrum Szkoleniowe WatchGuard. Obsługa techniczna naszych klientów realizowana jest przez certyfikowanych inżynierów. Wszystkie te aspekty gwarantują kompleksowe i profesjonalne wsparcie dla klientów.