Informacje
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Roadshow:
Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.Efektywna produkcja w ERP – czy to możliwe?
Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
- Nowe trendy i technologie ERP;
- Elektroniczny obieg dokumentów – zarządzanie dokumentacją w firmie;
- Zaawansowane planowanie i harmonogramowanie produkcji
na zasobach ograniczonych (maszyny, gniazda, surowce, pracownicy); - Tworzenie symulacji i kalkulacji planu produkcji;
- Nadzór nad dokumentacją konstrukcyjno-technologiczną oraz integracja
z rozwiązaniami PDM, CAx; - Przygotowanie produkcji, tworzenie BOM – tutaj wszystko się zaczyna;
- Bilansowanie potrzeb materiałowych i zasobów produkcji;
- Rozliczanie produkcji z uwzględnieniem kosztów rzeczywistych wytworzenia wyrobu;
- Rejestracja rzeczywistego wykonania produkcji z dokładnością do operacji,
pracownika i stanowiska pracy; - Rejestracja niezgodności w procesie wytwarzania;
- Analiza pracochłonności wykonania zleceń, analiza efektywności pracowników.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
- Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
- Dyrektorów pionów merytorycznych przedsiębiorstwa m.in. finansów, kontrolingu,
kontroli jakości, rozwoju, sprzedaży, produkcji; - Managerów pionów informatyki;
- Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.