Abas ERP to system wspierający przedsiębiorstwa produkcyjne w procesie zarządzania.
Oferuje szeroki zakres funkcjonalności już w standardzie, co znacznie wpływa na
optymalizacje procesów i poprawę jakości obsługi przedsiębiorstwa. System w trakcie
bieżących procesów produkcyjnych, tworzy podstawę do analiz finansowych wchodzących
w skład rachunkowości zarządczej. Analizy można przeprowadzać w kontekście produktów,
grup produktów, usług, grup usług oraz w zależności od organizacji działów, wydziałów,
oddziałów, jednostek gospodarczych, itd.
Abas Software pracuje dla wielu branż, w tym: motoryzacji, budownictwa, elektrotechniki,
obróbki metali, inżynierii przemysłowej, procesów przemysłowych, produkcji maszyn, produkcji
opakowań, przemysłu: chemicznego, towarów konsumpcyjnych, spożywczego, drzewnego
i meblowego, jubilerskiego, mechanicznego, tworzyw sztucznych.
Głównymi zaletami systemu Abas ERP są:
- Elastyczny, wygodny w użytkowaniu system;
- Krótki czas wdrożenia;
- Niskie koszty eksploatacji systemu;
- 32 języki obsługiwane w standardzie;
- Darmowy Business Intelligence (hurtownie danych);
- Łatwość integracji z dowolnymi funkcjonalnościami stworzonymi na potrzeby firmy;
- Bezpieczeństwo danych.
System ABAS ERP wdrażany jest przez sieć 54 partnerów na całym świecie. Posiada ponad
3 tys. wdrożeń w 72 krajach.
W Polsce wyłącznym parterem producenta systemu
ABAS ERP jest Synthelix Sp. z o.o.
Rekord Pomorze
Pakiet
Rekord ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem,
który jest w pełni dostosowany do wymogów stawianych oprogramowaniu dla firm, spełnia
standardy ERP/ERP II. Obsługuje wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa od momentu
planowania zaopatrzenia, poprzez produkcje, aż po sprzedaż wyrobów. Jednocześnie
wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki integracji z programami Kadrowo-Płacowymi,
Księgowo-Finansowymi, Zarządzania Dokumentami oraz CRM.
Program powstał w 1996 r. dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów firmy REKORD
w komputeryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, przy udziale konsultantów systemów
zachodnich oraz środowisk naukowych. Aplikacje pakietu napisane są w języku Delphi,
z wykorzystaniem opensource’owej architektury baz danych SQL Firebird, posiadają graficzny
(okienkowy) interfejs użytkownika i działają w standardowym środowisku Windows, przy czym
systemy informowania kierownictwa obsługiwane są z poziomu przeglądarki internetowej. Pakiet
jest zbudowany w technologii klient-serwer. Stacje klienckie pracują w systemie Windows,
natomiast serwer bazodanowy działa w środowisku Linux (zalecane) lub Windows.
Najważniejsze cechy systemu ERP firmy Rekord:
- Pełna integracja: poszczególne systemy wzajemnie współdziałają poprzez powiązania
logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych w serwerze bazy danych.
Każda informacja jest tylko raz wprowadzana, a następnie wykorzystywana równolegle
przez wszystkie systemy, co gwarantuje spójność danych.
- Bezpieczeństwo informacji: użyte narzędzia programowania, jak i przyjęte rozwiązania,
zapewniają pełne zabezpieczenie informacji zarówno przed ich utratą, jak i dostępem
osób niepowołanych. Systemy są dostosowane do wymogów Ustawy o Ochronie Danych
Osobowych i dają możliwość rejestrowania dostępu do danych, a także grupowanie
użytkowników wynikające np. z ograniczenia zakresu dostępnych danych czy
wykonywanych funkcji. Posiadają możliwość przekazania dokumentów do archiwum
wraz z obsługą dokumentów zarchiwizowanych.
- Łatwość obsługi: programy są przyjazne dla użytkownika, posiadają jednolity
polskojęzyczny interfejs. Posiadają dokumentację użytkową w języku polskim.
- Otwartość pakietu: pakiet składa się z autonomicznych, zintegrowanych systemów
i jest stale rozbudowywany o nowe moduły, obejmujące coraz szerszy zakres działalności
przedsiębiorstw. Dzięki parametryzacji możliwe jest dostosowanie pracy do
indywidualnych potrzeb użytkowników.
- Gwarancje zgodności z przepisami: wszystkie programy są zgodne z obowiązującymi
przepisami prawnymi. W przypadku zmiany przepisów dokonywane są odpowiednie
zmiany w oprogramowaniu.
- Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami.
Prezentacja Systemu Rekord.ERP
Case Study Europa Systems
Case Study PANDA Trzebnica
Case Study Precision Machine Parts Poland
Case Study Politeknik
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest
Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy
Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje
Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie
które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych
źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie
różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania
(np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas
pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone
projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development,
wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój
oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik,
Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
proALPHA
Oprogramowanie
proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe
przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary
funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie
produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA
® ERP
decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy
sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane
planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA
®
ERP z CAD.
proALPHA
® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie,
wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe
wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się
polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
Moduły systemu:
- Workflow;
- DMS;
- Business Intelligence;
- E-Business;
- CRM;
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Konfigurator produktów;
- Gospodarka materiałowa;
- Zakupy;
- Produkcja;
- APS;
- Integracja CAD;
- Serwis;
- Zarządzanie projektami;
- Finanse i księgowość;
- Środki trwałe;
- Rachunek kosztów i dokonań;
- Intercompany.
proALPHA® Produkcja
Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych
i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz
wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie magazynami i produkcją;
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zaopatrzenie;
- Raportowanie.
DBW Polska – Case Study
BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla
produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją
obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów
produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej
SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne
użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
- Interaktywny wykres Gantta;
- Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
- Zarządzanie danymi produktów;
- Deklaracja składników;
- Wykorzystanie formuł w recepturach;
- Marszruty Technologiczne;
- Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
- Zlecenia produkcyjne;
- Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
- "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
- Pochodzenie rekomendacji MRP;
- Kontrola i śledzenie partii;
- Kontrola Jakości;
- Zarządzanie Reklamacjami;
- Kolektory danych produkcyjnych;
- Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje,
które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych
i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno
wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych
informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań
BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji,
używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie.
SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych
wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż,
jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie
tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny
musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu
wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi
potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające
się warunki rynkowe.