Organizatorzy – Konferencja w Poznaniu - Blok II, 25 lutego 2016 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Poznaniu - Blok II, 25 lutego 2016 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Instytut Logistyki i Magazynowania jest instytutem badawczym pełniącym funkcję polskiego centrum kompetencji w logistyce i e-gospodarce. Realizuje prace badawcze i usługi doradcze podnoszące efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw.
Od 1990 roku pełni również rolę organizacji krajowej GS1 Polska skupiającej w Polsce 20 tysięcy przedsiębiorstw. Wdraża do praktyki gospodarczej globalne standardy GS1, obejmujące kody kreskowe, elektroniczną komunikację, globalną synchronizację danych i elektroniczny kod produktu.
Jako niezależny doradca oferuje swoim Klientom projekty przestrzeni magazynowych, optymalizację zapasów, modelowanie sieci dostaw, racjonalizację procesów transportowych i wdrażanie systemów automatycznej identyfikacji. Dostarcza również rozwiązania informatyczne wspierające m.in. zarządzanie zapasami i obsługę magazynów.
Konsekwentnie rozwijane kompetencje w zakresie e-gospodarki umożliwiły podejmowanie roli głównego wykonawcy programów rządowych związanych z rozwojem handlu elektronicznego i e-administracji w Polsce.
Instytut współpracuje z instytucjami gospodarczymi oraz działa w licznych stowarzyszeniach branżowych. Prowadzi certyfikację logistyków i jest inicjatorem powołania pierwszej uczelni logistycznej w Polsce (Wyższa Szkoła Logistyki). Pozyskaną wiedzę upowszechnia na łamach własnego czasopisma „Logistyka”, w ramach publikacji książkowych, na portalu logistyka.net.pl oraz podczas organizowanego w lata parzyste Polskiego Kongresu Logistycznego LOGISTICS.
iPCC sp. z o.o. jest polskim partnerem firmy Infor w zakresie dostarczania i wdrożeń zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami (ERP).
W iPCC rozumiemy, że nasze zadania wykraczają poza branżę IT. Dla wielu naszych klientów jesteśmy zaufanymi doradcami, których celem jest usprawnienie procesów i zwiększenie efektywności działania ich przedsiębiorstw. Nasi konsultanci mają staż przekraczający 15 lat i łącznie zrealizowali ponad 300 projektów – w większości dotyczących systemu Infor M3 – w kraju i za granicą. Pozwala to nam na dzielenie się wiedzą i proponowanie klientom rozwiązań, które przeszły pozytywną weryfikację w praktyce. Nasze doświadczenia wdrożeniowe w zakresie produkcji i dystrybucji obejmują również zastosowanie nowatorskich rozwiązań i narzędzi IT specyficznych dla konkretnej branży (dotyczy to m.in. przemysłu chemiczno-kosmetycznego, motoryzacyjnego, spożywczego, drzewno-meblarskiego i modowego).
Oprócz usług wdrożeniowych iPCC oferuje również kompleksową opiekę powdrożeniową, outsourcing i hosting rozwiązań oraz doradztwo i edukację w zakresie narzędzi i metod usprawniania biznesu. Z usług iPCC korzysta ponad 80 przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych w Polsce i za granicą.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » iPCC sp. z o.o.
Profil iPCC
Wybrani klienci:
  • IKEA Industry (dawniej Swedwood) (produkcja desek i mebli);
  • Hilding (produkcja materacy);
  • FAMEG (produkcja mebli);
  • Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach (MSM);
  • Zakłady Tłuszczowe Kruszwica;
  • Nutreco (pasze i karmy);
  • ELFA Koszalin (szafki i półki modułowe z metalu, drzwi przesuwane);
  • Lubiana (porcelana);
  • Broen (zawory, kurki);
  • Bulten (śruby, głównie dla Automotive);
  • Elgat (rozdzielnice, szyny, przewody);
  • ESAB (spawarki, elektrody, druty, pręty);
  • Dellner (części do pociągów, lokomotywy);
  • K-Flex (izolacje techniczne);
  • Tikkurila (farby i powłoki);
  • Biowet Drwalew (chemioterapeutyki i biopreparaty);
  • Tadmar (technika grzewcza i sanitarna, systemy instalacyjne).
Firma Infor jest wiodącym dostawcą oprogramowania biznesowego i wierzy w znaczenie nieustannej innowacji i absolutnej koncentracji na kliencie. Produkty Infor dają klientom możliwość szybszego wdrożenia przy ograniczeniu zakłóceń i przestojów, bardziej dynamicznego i elastycznego działania oraz szybszego rozwoju. Nasze produkty mogą być wdrażane lokalnie, „w chmurze” lub na obydwa sposoby.
Kluczowe fakty:
  • Ponad 12 400 pracowników;
  • Bezpośrednie oddziały w 38 krajach;
  • Ponad 70 000 klientów na całym świecie;
  • Możliwości oferowania usług wdrożenia i wsparcia w ponad 164 krajach;
  • Zasięg globalny: Ameryka Płn. i Płd., EMEA, APAC.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence . Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
ANT Spółka Technologiczna, producent zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i systemów komputerowych. Rozwiązania ANT bazują na autorskim ANT Studio służącym do budowania systemów operujących na danych rzeczywistych oprogramowaniu pochodzących bezpośrednio z nadzorowanych procesów. Ponad 200 sprzedanych licencji ANT Studio i blisko 100 wdrożeń systemów w zakładach różnych branż gwarantuje realizację systemów na najwyższym poziomie.
Rozwiązania oferowane przez ANT służą najczęściej do monitorowania, nadzoru, rejestracji, alarmowania, raportowania i wizualizacji danych, pozyskanych z aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń, maszyn produkcyjnych, systemów i aplikacji. Firma działa w obszarach: MES\SCADA\Optymalizacja energii i mediów\Telemetria GPRS\AMR\BMS.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » ANT Sp. z o.o.
DataConsult Sp. z o.o. jest dostawcą kompleksowych rozwiązań informatycznych, które wspomagają zarządzanie logistyką wewnętrzną przedsiębiorstw.
Firma specjalizuje się w optymalizacji przepływów procesów logistyki wewnętrznej z wykorzystaniem własnych systemów informatycznych rodziny ExpertWMS® oraz wiedzy pozyskanej w ponad 300 przeprowadzonych projektach.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku DataConsult udostępniła możliwość pracy na WMS w modelu on-line (dostęp z poziomu przeglądarki www), czy też rozpoczęła prace badawczo-rozwojowe w zakresie wprowadzenia w pełnym zakresie procesów magazynowych rozszerzonej rzeczywistości (praca z wykorzystaniem okularów rozszerzonej rzeczywistości).
Systemy logistyczne firmy wykorzystywane są obecnie w ponad 160 przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Dzięki zaawansowanym mechanizmom konfiguracji systemy oferowane przez DataConsult mogą być dostarczane bezpośrednio przez producenta, jak również przez sieć Partnerów. DataConsult – Zaawansowane IT dla Twojej Firmy
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » DataConsult Sp. z o.o.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Abis Sp. z o.o. Sp.k.
WDX S.A. jest spółką publiczną notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych z ponad 25-letnim doświadczeniem w dostarczaniu zintegrowanych rozwiązań z zakresu wyposażenia magazynów, składowania i projektowania systemów logistycznych w transporcie wewnętrznym. W sierpniu 2015 firma zmieniła nazwę z Wandalex S.A. na WDX S.A.
W ofercie WDX znajdują się regały magazynowe, przenośniki taśmowe i rolkowe oraz wózki widłowe, a także kompleksowe rozwiązania dla automatycznych systemów transportu, kompletacji i składowania towarów. Ofertę uzupełniają projekty logistyczne, w ramach których firma oferuje kompleksowe zaprojektowanie lub optymalizację istniejących magazynów.
WDX jest spółką akcyjną od 1995 roku i spółką giełdową, notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 2000 roku. Jako spółka giełdowa, WDX jest stabilnym i wiarygodnym partnerem w biznesie.
WDX S.A. działa zgodnie z systemem jakości potwierdzonym międzynarodowym certyfikatem jakości ISO 9001:2008, przyznanym przez niezależną firmę TÜV CERT, jedną z wiodących, światowych instytucji certyfikujących. Certyfikat potwierdza wysoką jakość, skuteczność i powtarzalność procesów operacyjnych WDX S.A. i jest gwarancją jakości produktów i usług.
WDX S.A. posiada własne biuro projektowe i nowoczesny zakład produkcyjny systemów transportu bliskiego w Zgierzu o powierzchni 20 503 m2 i mocach produkcyjnych wynoszących 30 000 ton stali rocznie. Spółka zależna Wandalex-Feralco zajmuje się produkcją zaawansowanych systemów regałowych w kooperacji z francuskim potentatem branżowym Feralco.
Firma oferuje pełną gamę produktów Doosan, Crown i Combilift, a także wynajem oraz serwis wszystkich marek wózków widłowych. Sieć serwisowa składa się z 6 oddziałów stacjonarnych i szeregu serwisów mobilnych.
Dokonaliśmy ponad 10 000 instalacji regałów magazynowych, w wyniku których powstało 8 000 000 miejsc paletowych. Wyprodukowaliśmy ponad 40 kilometrów systemów przenośników. Dostarczone przez WDX wózki widłowe pracują na potrzeby 3400 przedsiębiorstw. Systematycznie serwisujemy ponad 4000 wózków.
Wśród Klientów, którzy zaufali WDX S.A. znajdują się znaczące firmy dystrybucyjne, m.in.: Agata Meble, Amazon, Amica, Asmet, Bakoma, Bridgestone, Dohler, IKEA, ILS (InterCars), International Paper, Lancerto, Merlin.pl, Mueller, Neuca, Regis, Renault, Samsung, Smurfit-Kappa, ThyssenKrupp, TJX, TPV, TZMO.
Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gosp. KRS 0000118662. Jej kapitał zakładowy wynosi: 9.250.719 PLN i dzieli się na akcje o nominale 1,00 PLN. Spółka dysponuje kapitałami własnymi przekraczającymi kwotę 41.000.000 PLN.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 25 lutego 2016 r.
Czwartek, 09:15
Miejsce: Poznań, Hotel 500 Tarnowo Podgórne
62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 139
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel 500 Tarnowo Podgórne
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
Instytut Logistyki i Magazynowania
Partnerzy Technologiczni:
iPCC sp. z o.o. Infor (Polska) Sp. z o.o. JCommerce S.A. Vecto Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. WDX Spółka Akcyjna
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl