Informacje
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Konferencję:
Poznań, 25 lutego 2016 – Blok III
Blisko 30% firm spedycyjnych, które współpracuje z BPC Group planuje zoptymalizować koszty działalności poprzez wdrożenie systemów klasy ERP. Przedsiębiorstwa chcą zredukować puste przebiegi i monitorować koszty. Najważniejsze funkcjonalności nowego rozwiązania informatycznego według nich to możliwość śledzenia tras i pojazdów oraz zarządzanie czasem pracy kierowców. Managerowie firm spedycyjnych wśród najczęściej wymienianych funkcji poszukiwanego systemu zaliczają pomoc w fakturowaniu i raportowaniu, potwierdzenie dostawy, możliwość korzystania systemu z poziomu przeglądarki internetowej.
Poznań, 25 lutego 2016 – Blok III
Jak optymalnie wykorzystać logistykę wewnętrzną?
Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
- Optymalizacja załadunków i rozładunków w magazynie;
- Wsparcie zarządzania magazynem na poziomie operacyjnym i zarządczym;
- Ograniczanie kosztów związanych z magazynowaniem;
- Zwiększenie wydajności magazynu i jego pracowników;
- Skrócenie czasu kompletacji zamówień;
- Zastosowanie technologii kodów kreskowych, RFID, DPM, systemy głosowe;
- Zarządzanie łańcuchem dostaw;
- Przepływ towarów i zarządzanie procesami logistycznymi w rozproszonej i wielooddziałowej strukturze;
- Zarządzanie flotą pojazdów, prowadzenie ewidencji pojazdów oraz kosztów transportu;
- Audyt logistyczny skutecznym sposobem na określenie potencjału i potrzeb magazynu;
- Kontrola Track&Trace.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
- Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
- Dyrektorów pionów merytorycznych, m.in. logistyki, magazynu, transportu;
- Kierowników Centrów Dystrybucyjnych;
- Managerów pionów informatyki;
- Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.