Click Here to proceed to the English website of this Educational Meeting,
where you can find all the descriptions and more information in English.
where you can find all the descriptions and more information in English.
Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Jesteśmy czeską spółką MagikINFO s.r.o., która jest producentem i wyłącznym dystrybutorem, obecnego na rynku od szesnastu lat, programu MagikINFO. MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu infrastruktury sieciowej. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów: MagikAUDIT, MagikMONITOR oraz MagikHELPDESK.
Wszystkie nasze siły, wiedza i doświadczenia skupiają się na jego rozwoju oraz usługach związanych z dystrybucją systemu. Do naszej kadry należą polscy specjaliści w dziale handlowym oraz dziale technicznym, dzięki którym zapewniamy w Polsce wysoki standard oferowanych przez nas usług. Naszymi klientami są firmy o zróżnicowanej wielkości, posiadające od 5 do 10 000 komputerów, działające zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym.
SUPREMIS to największy, Złoty Partner SAP w zakresie produktu SAP Business One w Polsce. Zespół, tworzony przez ponad 80 specjalistów, świadczy pełen zakres usług związanych wdrożeniami systemu, obsługą serwisową oraz stałym rozwojem oprogramowania.
SUPREMIS jest laureatem wielu prestiżowych nagród branżowych m.in. Computerworld Best in Cloud 2018, Diamenty Forbesa 2019 czy przyznanej przez SAP nagrody Najlepszy Partner SAP Business One w Polsce w 2018 roku. Klienci firmy SUPREMIS także zostali docenieni przez SAP nagrodami Innovation Award za przeprowadzone projekty wdrożeniowe.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » SUPREMIS Sp. z o.o.
https:// BPC-Guide.pl » SUPREMIS Sp. z o.o.
ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne specjalizuje się w projektowaniu, sprzedaży i wdrażaniu automatycznych systemów magazynowych.
Rozwiązania te usprawniają procesy intralogistyczne i pozwalają osiągnąć szereg korzyści m.in. oszczędność powierzchni składowania, wykorzystanie dostępnej wysokości pomieszczeń, czy wzrost ergonomii i wydajności procesów logistycznych.
META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. jest spółką córką firmy META Regalbau GmbH & Co. Kommanditgesellschaft z siedzibą w Arnsberg, Niemcy, i należy do Przedsiębiorstwa Grupy LOH.
META jest producentem systemów regałów półkowych, paletowych oraz konstrukcji stalowych, a także dostawcą produktów dla klientów w Niemczech, w Polsce oraz spółek z Grupy META w innych krajach Europy. META eksportuje swoje produkty na cały świat.
Regały META wytwarzane są w Niemczech i Czechach według norm RAL oraz ISO 9001. Produkty spełniają jednocześnie normy bezpieczeństwa ZH 1/428 i są poddawane kontroli niezależnych instytutów badawczych, np. Urzędu Kontroli Materiałów (MPA) w Dortmundzie.
Systemy META charakteryzują się najwyższą jakością i są wytwarzane na nowoczesnych, wysoce wydajnych, sterowanych cyfrowo maszynach. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii profilowania, cynkowania stali i pokrywania powłoką epoksydową, regały META są wyjątkowo trwałe, funkcjonalne oraz odporne na odkształcenia, ścieranie, uderzenia i zarysowania. Wykonywane są w nowoczesnych systemach modułowych, co umożliwia zastosowanie ich w dowolnych układach oraz sprawny montaż z użyciem specjalnych złączy lub połączeń śrubowych.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » JCommerce S.A.
https:// BPC-Guide.pl » JCommerce S.A.
AG Consult (AGC) jest polskim integratorem rozwiązań informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem z wykorzystaniem automatycznej identyfikacji (kodów kreskowych, RFID, video).
W ofercie posiadamy pełen pakiet systemów do zarządzania przedsiębiorstwem, gospodarką magazynową, produkcją MRPII uzupełniony o bardzo szeroką gamę urządzeń do znakowania i automatycznej identyfikacji, sieci bezprzewodowe oraz urządzenia do automatycznego wydruku i aplikowania etykiet na produktach, opakowaniach, paletach przeznaczone do montażu na liniach produkcyjnych. Oferta firmy skierowana jest do firm produkcyjnych, przetwórczych, dystrybucyjnych, świadczących usługi logistyczne i handlowych.
Dyntell jest solidnym partnerem dla firm, które pragną ciągłego wzrostu przy wsparciu systemów informatycznych i usług "economic data support" w celu spełnienia wszelkich potrzeb i celów. System ERP firmy Dyntell należy do kategorii "high end" systemów ERP. Kilkuset klientów na Węgrzech i za granicą zgodziło się, że oprogramowanie bez kompetencji mają niską wartość. Firma Dyntell pracuje prowadzi swoich partnerów, dając im rozwiązania, które mają dużą wartość w realizacji celów przedsiębiorstwa. W ten sposób mogą oni się skoncentrować na tym co istotne – ich biznesie i rodzinie.
Firma Dyntell zatrudnia prawie 80 osób, które wypracowywują konkurencyjną i wiodącą markę na rynku w zakresie technologii oraz ekonomii. Dzięki nim firma może pochwalić się prawdziwym i mierzalnym sukcesem. Jak dotąd pracownicy spędzili blisko 300 tysięcy godzin przy rozwijaniu systemu ERP. To więcej niż 1000 dni pracy konsultantów.
System ERP firmy Dyntell jest w ponad 250 lokalizacjach. Międzynarodowe doświadczenie firmy pozwala jej na najbardziej aktualny i dokładny poziom wsparcia biznesowego przedsiębiorstw.