Rozwiązania – Konferencja w Krakowie, 07 września 2017 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Krakowie, 07 września 2017 r.

Rozwiązania
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
Zorius.pl
Dzisiaj informacje rozpowszechniają się tak szybko, że współczesne firmy muszą potrafić błyskawicznie analizować i podejmować decyzje, już na poziomie poszczególnych pracowników, specjalistów, działów czy zespołów interdyscyplinarnych. Powinni oni mieć odpowiednie narzędzia by nie tylko podejmować decyzje, ale i wdrażać je w życie. Takim rozwiązaniem wspierającym szybkie podejmowanie decyzji biznesowych jest Sage Enteprise Management (Sage X3).
Sage Enteprise Management (Sage X3) pozwala zarządzać firmą szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to możliwe dzięki spójnemu rozwiązaniu do zarządzania wszystkimi podstawowymi procesami biznesowymi – od zakupu i produkcji przez zarządzanie zapasami, sprzedaż, obsługę klienta aż po finanse – w skali krajowej i międzynarodowej. Przyspiesza również proces współpracy i raportowania, a także oferuje wgląd w czasie rzeczywistym we wszystkie koszty i wydajność operacyjną.
Z Sage Enteprise Management (Sage X3) można bez problemu korzystać za pomocą popularnej przeglądarki internetowej i urządzeń mobilnych, pracując z dowolnego miejsca.
Sage Enteprise Management (Sage X3) to zintegrowany system ERP, który ułatwia zarządzanie średnimi i dużymi przedsiębiorstwami. Polecany organizacjom o ponadnarodowych strukturach, ponieważ jest rozwiązaniem wielojęzycznym, obsługującym wiele systemów prawnych.
Ponadto system obsługuje procesy prowadzone w wielu walutach i wspiera rozliczenia podatkowo-księgowe według różnych standardów rachunkowości.
Sage Enteprise Management (Sage X3) jest wdrażany i użytkowany w 56 krajach świata, także w Polsce, gdzie w pełni jest dostosowany do polskiego systemu prawnego. M.in. w pełni obsługuje procesy związane z Jednolitym Plikiem Kontrolnym. Sage Enteprise Management (Sage X3) – Przewodnik po Funkcjach
COM4IT & Zebra Technologies
Autorskie systemy COM4IT wspierają procesy magazynowe, logistyczne i produkcyjne w firmach z różnych branż. Złożoność i różnorodność procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, jak również konieczność ich usprawnienia i kontroli stanowią podstawę wdrażanych przez nas projektów. Odpowiedni dobór technologii w danym rozwiązaniu, indywidualne podejście do analizowanych procesów oraz pełna integracja w jednorodną strukturę informatyczną są dla nas kluczowe.
4WMS to rozbudowany system kompleksowego zarządzania operacjami magazynowymi w przedsiębiorstwach o różnej wielkości i specyfice działalności. Sprawuje stały nadzór nad ruchem towarów w poszczególnych lokalizacjach, usprawnia obsługę procesów pośrednich i minimalizuje błędy, a poprzez możliwość elastycznego dostosowania, stanowi dedykowany system dla Użytkowników.
Głównym zadaniem systemu 4MRP jest wsparcie procesu produkcyjnego na wielu obszarach organizacyjnych i funkcjonalnych w przedsiębiorstwie. Stanowi narzędzie bieżącej kontroli i informacji dotyczących m. in. etapów realizacji poszczególnych zleceń produkcyjnych, ich specyfiki, śledzenia partii, jak również zarządzania zasobem ludzkim i parkiem maszynowym.
Zakresy operacji występujących na magazynach i produkcji bardzo często wychodzą poza swoje obszary działania, dlatego też umożliwiamy migrację funkcjonalności pomiędzy poszczególnymi systemami lub pełną integrację w jednolite rozwiązanie.
Gardens-Software
Gardens ERP [GERP]
System Gardens ERP [GERP] zawiera w sobie wbudowane środowisko rozwoju aplikacji, dzięki czemu wszystkie rozwiązania wraz ze swoją logiką są wbudowane w środowisku Gardens, co zapewnia pełną elastyczność i szybki ich rozwój. Wszystkie obszary mogą ulegać dowolnym przekształceniom nawet w trakcie działania systemu. Największą zaletą systemu są niewyobrażalne zdolności adaptacyjne i możliwość ciągłego rozwoju funkcjonalności.
Rozwiązania Gardens ERP [GERP] – dostosowane do potrzeb klientów.
System GERP - kompleksowe rozwiązanie ułatwiające realizację celów strategicznych i operacyjnych, dzięki zarządzaniu informacją i pełnej kontroli nad procesami biznesowymi zachodzącymi w firmie.
Rozwiązania hybrydowe – tam gdzie występują ograniczenia korporacyjne, techniczne lub finansowe, w rozbudowie systemu ERP z powodzeniem można zastosować rozwiązania Gardens. Dzięki elastyczności architektury system Gardens może stanowić doskonałe uzupełnienie istniejącego systemu ERP dając niemal nieograniczone możliwości funkcjonalne, przy zachowaniu spójności informacji i obniżeniu kosztów wdrożenia zmian.
Rozwiązania dedykowane – dzięki zastosowaniu zintegrowanego środowiska programistycznego IDE GAM, możliwe jest rozwijanie prawdziwie dedykowanych, wyjątkowych rozwiązań, które przynoszą wymierne korzyści finansowe. Platforma IDE GAM jest w pełni dostępna dla naszych Klientów i Partnerów, co oznacza możliwość samodzielnego rozwijania dedykowanych rozwiązań lub wykorzystania w tym celu zasobów naszych Partnerów wdrożeniowych.
Moduły funkcjonalne:
  • Sales & Distribution – Sprzedaż i Dystrybucja;
  • Customer Relationship Management – Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Business Network Management – Zarządzanie siecią biznesową;
  • Project Management – Zarządzanie projektami;
  • Payroll Processing & Compliance – Zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • Accounting & Finance – Finanse i Księgowość;
  • Manufacturing Execution System – Zarządzanie produkcją;
  • Maintenance Management System – Serwis i utrzymanie ruchu;
  • Warehouse Management System – Magazyn wysokiego składowania;
  • WEB & Mobile Solutions – Rozwiązania webowe i mobilne;
  • Group Reporting and Financial Consolidation – Raportowanie i konsolidacja finansowa;
  • Business Intelligence – Analizy biznesowe;
  • DMS i Workflow – Zarządzanie obiegiem dokumentów;
  • OCR – Narzędzia do odczytu tekstów i grafiki.


Gardens BASIC
Obok wysoce specjalizowanego i zaawansowanego systemu GERP, Gardens-Software stworzył gotową propozycję systemu na start Gardens Basic dla mniejszych i średnich przedsiębiorstw z gotowym uniwersalnym pakietem podstawowych modułów funkcjonalnych.
Moduły funkcjonalne:
  • Księgowość i Finanse, Rachunkowość, Środki Trwałe;
  • Sprzedaż, Zakupy, Magazyn i Dystrybucja;
  • Zarządzanie Relacjami z Klientami;
  • Montaż / kompletacja;
  • Produkcja podstawowa;
  • Zarządzanie Projektami;
  • Zarządzanie Kadrami i Płacami;
  • Portal B2B;
  • Analizy Business Intelligence;
  • Obieg dokumentów i narzędzie do projektowania workflow, OCR.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 07 września 2017 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Kraków, Best Western Efekt Express Hotel ****
31-323 Kraków, ul. Opolska 14
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Best Western Efekt Express Hotel ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SUPREMIS Sp. z o.o. Junisoftex Sp. z o. o. Zorius.pl Sp. z o.o. Sp.k. COM4IT Sp. z o.o. Sp.k. Zebra Technologies Sp. z o.o. Gardens-Software Sp. z o.o. Prospeo Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Interskills