Informacje
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Konferencję:
Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejną już naszą konferencję poświęconą tematyce systemów wspierających zaawansowaną analitykę danych oraz zarzadzanie procesami biznesowymi w tym projektami i obiegiem dokumentów. Wspólnie z partnerami tegoż wydarzenia przedstawimy Państwu możliwości optymalizacji i automatyzacji w/w procesów biznesowych. Na spotkaniu poznają Państwo odpowiedzi na m.in. takie pytania jak:
Efektywne analizy danych oraz workflow.
- Jakie są aktualne trendy na rynku IT?
- Jakie są różnice między systemami BI vs DWH (Hurtownia Danych) vs BigData?
- Jakie są różnice między systemami EOD vs workflow vs DMS vs ECM vs BPM?
- Kiedy wdrożyć system workflow, a kiedy wybrać moduł ERP?
- Kiedy warto inwestować w zaawansowane systemy BI?
Podzielimy się także z Państwem naszymi doświadczeniami z projektów inwestycyjnych, wskazując na najczęściej popełniane błędy przez decydentów.
Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.
Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
- Automatyzacja obiegu faktur kosztowych oraz innych dokumentów wewnętrznych i przychodzących;
- Efektywne zarządzanie obiegiem pracy wewnątrz organizacji (workflow);
- Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie (ECM);
- Archiwizacja dokumentów;
- W jaki sposób sprawnie raportować i analizować dane z różnych źródeł danych
bez konieczności wsparcia działów IT; - Planowanie i budżetowanie – wsparcie działu kontrolingu;
- Hurtownie danych;
- Business Intelligence a budowa przewagi konkurencyjnej;
- Zarządzanie projektami (harmonogram, kamienie milowe).
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
- Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
- Dyrektorów pionów merytorycznych przedsiębiorstwa m.in. finansów, kontrolingu,
kontroli jakości, rozwoju, sprzedaży, produkcji; - Managerów pionów informatyki;
- Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.