Rozwiązania
Monitor ERP System
Monitor ERP jest rozwijany dla firm produkcyjnych od ponad 30 lat i używany przez tysiące użytkowników ze średnich i małych firm. Efektywnie integruje: Sprzedaż, Produkcję, Halę maszyn, Zakupy, Magazyn i Księgowość.
Bogatą funkcjonalność uzupełnia panel zarządczy z wybranymi KPI, Business Intelligence, komunikacja EDI, Konfigurator Produktów, elektroniczne zarządzanie fakturami, praca mobilna dla handlowców i serwisantów, rejestracja ruchu materiałów z wykorzystaniem PDA, raportowanie czasu operacji na hali produkcyjnej, Integracji z maszynami oraz wiele narzędzi do analiz i bieżącego wsparcia firmy produkcyjnej.
Jest dostępny w języku polskim i spełnia polskie wymagania prawne.
Mobile Climate Control – Case Study
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.
NAV.COM – Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV 2013 to najnowsza wersja oprogramowania klasy ERP
wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Zgodnie z oficjalną długoletnią strategią
firmy Microsoft opracowanie najnowszej wersji miało na celu zwiększenie elastyczności
rozwiązania, podniesienie produktywności, a także uproszczenie obsługi i poprawę współpracy
wewnątrz organizacji. Dodano ponad 100 nowych funkcji. System udostępnia również
zwiększone możliwości w zakresie zarządzania prawami użytkowników oraz dopasowania
interfejsu do użytkownika (ulepszony klient RoleTailored). Zwiększono otwartość systemu na
instalacje międzynarodowe, a rozwój środowiska programistycznego daje większe możliwości
modyfikacji, tworzenie dedykowanych rozwiązań (np. mobilnych), dopasowania systemu do
potrzeb klienta oraz przyśpiesza proces wdrożenia. Jest przy tym przyjazny w obsłudze
i integruje się z innymi produktami firmy Microsoft, m.in. MS Office, Office 365, OneNote
oraz SharePoint 2010 ułatwiając dostęp do informacji i współpracę. Rozwiązanie zostało
zaprojektowane w taki sposób, aby mogło w pełni współpracować z Microsoft SQL Server
2012, a dodatkowe optymalizacje dla bazy danych umożliwiają sprawniejsze działanie
i szybsze obliczenia w systemie.
Microsoft Dynamics NAV 2013
NAV.COM – TARGIT Decision Suite
TARGIT Decision Suite - Intuicyjny system Business Intelligence & Analytics wspierający
tworzenie interaktywnych wielowymiarowych analiz, wykresów, raportów i powiadomień.
Umożliwia kontrolę kluczowych wskaźników trendów. Dzięki dużej przejrzystości danych
ułatwia podejmowanie decyzji i obserwacje ich efektów.
TARGIT BI Suite to oprogramowanie, które daje na bieżąco opartą na faktach wiedzę
i ważne informacje wpierające podejmowanie decyzji, a wszystko to dzięki danym pobranym
z różnych baz i systemów informatycznych organizacji.
Filozofią TARGIT jest to łatwość dostępu do danych i dokładne, zależnie od roli użytkownika
w organizacji, ich wyodrębnienie, umożliwiając szybkie oraz wiarygodne informowanie
i wspomaganie menedżerów, liderów, a także innych pracowników w podejmowaniu decyzji.
IPOSystem
IPOsystem jest pierwszą na świecie sztuczną inteligencją – systemem Inteligentnej Fabryki (Smart Factory), który samodzielnie i bezpośrednio steruje produkcją.
IPOsystem, bez udziału planistów i osób dozoru bezpośredniego(!) na halach produkcyjnych, podejmuje optymalne decyzje dotyczące:
- Kolejności realizacji i doboru zasobów dla poszczególnych czynności technologicznych;
- Zarządzania pracą pracowników i maszyn, uwzględniając w czasie rzeczywistym wszystkie zmiany dotyczące stanu tych zasobów i aktualnej sytuacji na hali produkcyjnej;
- Bezzwłocznego wprowadzania korekt i dokonywania dodatkowych optymalizacji w przypadku jakichkolwiek odstępstw od założeń normowych.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
- MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
- BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
- PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
- DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
sterowanych numerycznie; - TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
EQ System – XPRIMER
Platforma XPRIMER jest kompleksowym systemem do zarządzania procesami biznesowymi w firmie. Składa się z 6 głównych modułów (BPM, HRM, HCM, ECM, CRM i MOM). Każdy z nich jest indywidualnie dostosowywany, w taki sposób, aby skutecznie wspomagać realizację założonych celów biznesowych.
XPRIMER może być samodzielnie rozwijany oraz personalizowany przez Klientów. Usprawnia komunikację, a to pociąga za sobą szereg pozytywnych konsekwencji (zwiększenie trafności podejmowanych decyzji, dostęp do wiarygodnych danych, poprawę relacji z Klientami, przyspieszenie realizacji zadań, zwiększenie komfortu pracy). XPRIMER gromadzi w jednym miejscu dane z różnych miejsc oraz systemów dzięki temu ich analiza jest niezwykle skuteczna.
EQ System – Asprova APS
Asprova APS jest wyspecjalizowanym systemem przeznaczonym do doskonalenia procesów zarządzania produkcją, w szczególności planowania oraz harmonogramowania.
Umożliwia m.in.: 100% odwzorowanie procesu produkcyjnego z jego wszystkimi parametrami i ograniczeniami, tworzenie symulacji what-if, precyzyjną wizualizację powiązań, skrócenie całego cyklu produkcyjnego, automatyczne bilansowanie materiałowe czy szybki dostęp do podglądu aktualnego planu. Pozwala na skuteczną ocenę efektywności planów oraz ich optymalizację dzięki rozbudowanym możliwościom analitycznym (analizy KPI, samodzielne tworzenie kryteriów optymalizacyjnych). Charakteryzuje ją łatwa integracja z innymi systemami wykorzystywanymi w firmie oraz możliwości samodzielnego rozwoju.