Rozwiązania
EQ System – XPRIMER
Platforma XPRIMER jest kompleksowym systemem do zarządzania procesami biznesowymi w firmie. Składa się z 6 głównych modułów (BPM, HRM, HCM, ECM, CRM i MOM). Każdy z nich jest indywidualnie dostosowywany, w taki sposób, aby skutecznie wspomagać realizację założonych celów biznesowych.
XPRIMER może być samodzielnie rozwijany oraz personalizowany przez Klientów. Usprawnia komunikację, a to pociąga za sobą szereg pozytywnych konsekwencji (zwiększenie trafności podejmowanych decyzji, dostęp do wiarygodnych danych, poprawę relacji z Klientami, przyspieszenie realizacji zadań, zwiększenie komfortu pracy). XPRIMER gromadzi w jednym miejscu dane z różnych miejsc oraz systemów dzięki temu ich analiza jest niezwykle skuteczna.
EQ System – Asprova APS
Asprova APS jest wyspecjalizowanym systemem przeznaczonym do doskonalenia procesów zarządzania produkcją, w szczególności planowania oraz harmonogramowania.
Umożliwia m.in.: 100% odwzorowanie procesu produkcyjnego z jego wszystkimi parametrami i ograniczeniami, tworzenie symulacji what-if, precyzyjną wizualizację powiązań, skrócenie całego cyklu produkcyjnego, automatyczne bilansowanie materiałowe czy szybki dostęp do podglądu aktualnego planu. Pozwala na skuteczną ocenę efektywności planów oraz ich optymalizację dzięki rozbudowanym możliwościom analitycznym (analizy KPI, samodzielne tworzenie kryteriów optymalizacyjnych). Charakteryzuje ją łatwa integracja z innymi systemami wykorzystywanymi w firmie oraz możliwości samodzielnego rozwoju.
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe
przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary
funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie
produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP
decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy
sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane
planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA®
ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie,
wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe
wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się
polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.
ŻBIK
System MES EDOCS pozwala na wygodną (automatyczną bądź przy udziale operatora)
rejestrację zdarzeń na poziomie hali produkcyjnej. Rejestrowane dane są przetwarzane
i udostępniane w formie podglądu "on line" oraz w formie automatycznie generowanych
statystyk. Program MES ma otwartą, skalowalną strukturę. Przyjęte rozwiązania sprzętowe
gwarantują wysoką niezawodność i elastyczność w konfiguracji. System może działać
autonomicznie, realizując zadania dla takich pionów organizacyjnych jak: zarządzanie
produkcją, planowanie produkcji, kontrola jakości produkcji, utrzymanie ruchu, oraz
we współpracy ze systemami ERP zwracając wybrane dane do kalkulacji kosztów
wytworzenia, rozliczenia czasu pracy, etc.
Junisoftex
PERFECT-EXPERT/ERP to nowoczesny system klasy ERP/MRP/MRP II. System ten przeznaczony zarówno dla firm, jak również urzędów miast i gmin, wspomaga zarządzanie organizacją każdej instytucji. Modularna budowa systemu umożliwia zakup wybranych komponentów, które wspomagają zarządzanie w istotnych dla przedsiębiorstwa obszarach.
Spośród dostępnych obecnie modułów można wymienić moduły: controllingu, CRM, finansowo-księgowy, sprzedaż, magazyn, produkcja w tym planowanie i rozliczenie produkcji, środki trwałe, zarządzanie zasobami ludzkimi, billing oraz inne dedykowane.
Wszystkie powyższe moduły funkcjonują w oparciu o rozbudowaną platformę PERFECT-EXPERT wyposażoną między innymi w funkcje obiegu dokumentów, analiz graficznych czy funkcję terminarza.
APR System
TM Project jest systemem do obsługi zleceń jednostkowych i krótkich serii realizowanych w formie projektów np. projekt i wykonanie maszyny na indywidualne zamówienie klienta. Pomaga w dostarczeniu informacji o stanie aktualnie trwających prac oraz wspomaga przy podejmowaniu decyzji o uruchomianiu kolejnych zleceń. Pozwala na kompleksową obsługę projektu na każdym z jego etapów - zaczynając od działań handlowych poprzez projekt ofertowy, symulację obciążeń zasobów (pracowników i maszyn) z uwzględnieniem trwających i ofertowych projektów, produkcję oraz raporty dotyczące kontraktu.
System pozwala na bieżące śledzenie prac oraz usprawnia komunikację pomiędzy działami zaangażowanymi w projekt. Przestoje i awarie w firmie są minimalizowane dzięki możliwości wprowadzania zgłoszeń przez pracowników. Dane zebrane przez system z realizacji projektów oraz możliwość dekretacji faktur zapewniają kompleksową informację o finansach przedsiębiorstwa. Portfolio zrealizowanych projektów ułatwia kalkulacje przyszłych zleceń.
Obszary wspierane przez system:
- Działania handlowe;
- Kalendarze pracy (firmowe, działowe, projektowe i pracownicze);
- Symulacje obciążeń zasobów;
- Przepływy finansowe;
- Harmonogramowanie kontraktów (wykres Gantt’a);
- Rozdzielanie prac (zarządzanie pracą działu);
- Projekty;
- Produkcja;
- Budżetowanie (kontraktów, działów, firmy);
- Zarządzanie portfolio i programami projektów;
- Elektroniczne karty pracy;
- Kioski na hali produkcyjnej;
- Analizy, wskaźniki i raporty.
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości.
Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
- Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
- Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
- Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
- Remonty;
- Pracownicy (Kadry, Płace);
- CRM;
- Przepływ Dokumentów;
- Analizy Wielowymiarowe.