Informacje
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Konferencję:
Virtual Trip to niezwykła, wirtualna podróż po przedsiębiorstwach, które realizowały bądź realizują projekty wdrożeniowe w obszarze ERP. Konsultanci Synergy Poland zabiorą przedsiębiorców na hale produkcyjne, do magazynów i biur, gdzie podejmowane są kluczowe decyzje biznesowe. Tam poznamy dyrektorów i kierowników działów, którzy opowiedzą nam o problemach związanych z zarządzaniem. Zobaczymy zwykłych pracowników przy wykonywaniu codziennych obowiązków, wstąpimy by porozmawiać z informatykami. Każdą napotkaną osobę zapytamy o opinię na temat stosowanego rozwiązania ERP.Jak efektywnie zarządzać produkcją?
Efektywna produkcja w ERP – czy to możliwe?Aby uzupełnić naszą wiedzę o wykorzystywanych w przedsiębiorstwach systemach - udamy się również do dostawców i producentów. To im zadamy pytania o możliwości i funkcjonalności rozwiązań.
Virtual Trip w Katowicach jest podzielone na trzy specjalistyczne bloki tematyczne:
Blok I | Efektywna produkcja w ERP – czy to możliwe? |
Blok II | Jak zwiększyć rentowną sprzedaż stosując dedykowane ERP? |
Blok III | Inteligentna fabryka – pełna automatyzacja przemysłu. |
Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.
Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
- Nowe trendy i technologie ERP;
- Elektroniczny obieg dokumentów – zarządzanie dokumentacją w firmie;
- Zaawansowane planowanie i harmonogramowanie produkcji
na zasobach ograniczonych (maszyny, gniazda, surowce, pracownicy); - Tworzenie symulacji i kalkulacji planu produkcji;
- Nadzór nad dokumentacją konstrukcyjno-technologiczną oraz integracja
z rozwiązaniami PDM, CAx; - Przygotowanie produkcji, tworzenie BOM – tutaj wszystko się zaczyna;
- Bilansowanie potrzeb materiałowych i zasobów produkcji;
- Rozliczanie produkcji z uwzględnieniem kosztów rzeczywistych wytworzenia wyrobu;
- Rejestracja rzeczywistego wykonania produkcji z dokładnością do operacji,
pracownika i stanowiska pracy; - Rejestracja niezgodności w procesie wytwarzania;
- Analiza pracochłonności wykonania zleceń, analiza efektywności pracowników.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
- Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
- Dyrektorów pionów merytorycznych przedsiębiorstwa m.in. finansów, kontrolingu,
kontroli jakości, rozwoju, sprzedaży, produkcji; - Managerów pionów informatyki;
- Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.