Click Here to proceed to the English website of this Educational Meeting,
where you can find all the descriptions and more information in English.
where you can find all the descriptions and more information in English.
Rozwiązania
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji.
MagikINFO – Manage IT easy
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości.
Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
- Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
- Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
- Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
- Remonty;
- Pracownicy (Kadry, Płace);
- CRM;
- Przepływ Dokumentów;
- Analizy Wielowymiarowe.
FBD
System Utrzymania Ruchu S.U.R.-FBD to rodzime rozwiązanie informatyczne klasy CMMS,
przeznaczone dla Służb Utrzymania Ruchu. W odróżnieniu od programów lokalizowanych
z wersji amerykańskich i zachodnioeuropejskich program nie zawiera funkcji, które są w polskich
warunkach bezużyteczne. Jego głównym celem jest automatyzacja prac związanych z:
- Zarządzaniem środkami trwałymi infrastruktury;
- Prowadzeniem gospodarki remontowej;
- Prowadzeniem przeglądów technicznych i konserwacji maszyn;
- Prowadzeniem gospodarki magazynowej UR;
- Zarządzaniem zamówieniami na materiały i części zamienne;
- Raportowaniem i generowaniem statystyk.
ENVI Konsulting
System FIDman służy przede wszystkim do automatycznego rozliczania kontraktów na roboty.
System powstał w oparciu o procedury obmiaru i rozliczania robót wg warunków kontraktowych
FIDIC. FIDman jest stosowany zarówno do rozliczania obmiarowego jak i ryczałtowego.
Wdrożenie systemu pozwala przede wszystkim całkowicie wyeliminować ryzyko wystąpienia
błędów rachunkowych w dokumentach rozliczeniowych. System zapewnia także standaryzację
procedur i dokumentów rozliczeniowych dla wszystkich projektach inwestycyjnych.
Z punktu widzenia Zamawiającego istotnym atutem FIDmana jest możliwość wykorzystania go
jako narzędzia do monitorowania i kontroli pracy Inżyniera. W ramach wdrożenia do systemu
importowane są dane historyczne dotyczące postępu Robót. Po odbyciu szkolenia Zamawiający
może praktycznie "z marszu" rozpocząć użytkowanie systemu.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
- Finansów;
- Sprzedaży;
- Marketingu;
- Logistyki;
- IT;
- HR.
- Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
- Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
- Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
- Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
- Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
- Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
- Zarządzanie Finansami;
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
- Zarządzanie Usługami i Projektami;
- Zarządzanie Produkcją;
- Zarządzanie Serwisem;
- Analizy Biznesowe;
- HR;
- Integracja z systemami zewnętrznym.
DYNTELL
Czy jest system iERP?
ERP to inteligentny system do zarządzania przedsiębiorstwem.
Koncepcja rozwijana przez firmę Dyntell jest nową technologią wspierającą procesy decyzyjne.
Wcześniej rozwiązania Business Intelligence były uznawane jako odrębne systemy, działające niezależnie od systemów, które zajmują się bieżącymi transakcjami korporacji oraz analizą informacji, które zostały dotychczas zebrane.
Systemy BI ewoluowały od uciążliwych narzędzi analitycznych w atrakcyjne, przyjazne użytkownikowi oprogramowanie skoncentrowane na dashboard, które jest łatwo dostępne na platformach internetowych oraz mobilnych. Trzecia generacja systemów BI posiada zdolność znacznie szybszej reakcji i posiada prosty w obsłudze interface; dzięki temu wspierają one jeszcze większy zakres działań.
Pomimo tych zmian w systemach klasy BI, system klasy ERP pozostał nie zmieniony i ciągle wymaga od managerów analizy danych w obecnych bazach danych oraz danych z magazynów osobno.
Nazwa Dyntell to połączenie dwóch słów – Dynamic i Intelligence (dynamika i inteligencja). Firma rozwinęła dynamiczne rozwiązanie iERP i w następnym etapie dokonała połączenia systemów zarządzania przedsiębiorstwem oraz systemów Business Intelligence.