Rozwiązania
Humansoft – HermesSQL
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na
modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz
ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi
średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
- Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
- Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
- Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
- Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
- Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
- Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
- Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
Humansoft – QlikView
W dzisiejszych czasach coraz większe zasoby danych są przechowywane i przetwarzane
w systemach informatycznych. Zatem wydajny i elastyczny System BI pozwalający na szybkie
dotarcie do kluczowych informacji w przedsiębiorstwie jest równie istotny jak dobry system ERP.
Od kilku lat utrzymuje się stały wzrost zapotrzebowania na systemy Business Intelligence.
Klienci coraz częściej pytają o funkcjonalność BI w ERP. Do efektywnej analizy danych najlepsze
są dedykowane rozwiązania Business Intelligence takie jak QlikView. Dziś użytkownicy biznesowi
chcą mieć dostęp do elastycznych analiz, gdzie nie ograniczają ich sztywne hierarchie
i statyczne raporty.
QlikView jest skrajnie elastycznym systemem, który nie ma ograniczeń sposobów drążenia
danych. Pozwala na zadawanie pytań i odkrywanie znaczących informacji, których inne
systemy BI nie są w stanie odnaleźć. Wyzwania biznesowe w niczym nie przypominają testu
wielokrotnego wyboru. Odpowiedzi, których szukamy, nie znajdują się na rozwijanej liście,
a kolejne ważne pytanie nie pojawi się, dopóki sami go nie zadamy. Analizy QlikView oparte są
na systemie wyszukiwania korelacji między danymi. Pozwalają one pracować w taki sam sposób,
jak myślimy, podsuwają kolejne pytanie. Możemy swobodnie analizować dane, odkrywać
nieznane wcześniej powiązania między nimi, zadawać kolejne pytania, łatwo współpracować
z innymi i dzięki temu szybko podejmować działania na podstawie otrzymanych wyników.
Efektywna analiza - oszczędność i zysk dzięki QlikView
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości.
Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
- Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
- Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
- Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
- Remonty;
- Pracownicy (Kadry, Płace);
- CRM;
- Przepływ Dokumentów;
- Analizy Wielowymiarowe.
ELO ECM Suite – System do Zarządzania, Archiwizowanie i Obieg Dokumentów
System ELO jest systemem elektronicznej zarządzania dokumentami wraz z elektronicznym
archiwum. ELO oferuje różne rozwiązania ułatwiające osiągnięcie sukcesu począwszy
od zwykłego, zgodnego z przepisami archiwizowania dokumentów, a skończywszy na
obowiązującym w całym przedsiębiorstwie systemie zarządzania wiedzą, współpracującym
z istniejącym oprogramowaniem. Dzięki ELO mogą Państwo zabezpieczyć się także w trudnych
czasach zwiększając swoją efektywność gospodarczą i poprawiając procesy wewnątrz firmowe.
Efektywny system IT gwarantuje szybkość, wysoką jakość oraz oszczędności.
Signati
Signati dostarcza rozwiązania bazujące na macierzach dyskowych amerykańskiej firmy
NetApp. Urządzenia te wyposażone są w szereg rozwiązań ułatwiających zarządzanie
danymi i integrację z popularnymi technologiami takimi jak: VMware, Microsoft (SQL,
Exchange, Hyper-V), Oracle, SAP, Citix.
NetApp wspiera wieloprotokołowość - macierze wyposażone są w interfejsy Fibre
Channel, iSCSI, CIFS, NFS. Mogą być wyposażone w dyski SATA, SAS oraz SSD.
Oprócz technologii NetApp w ofercie znajdują się:
- Oprogramowanie do wirtualizacji VMware, Citrix, Microsoft;
- Serwery FUJITSU, IBM, Dell, HP;
- Cienkie terminale WYSE, IGEL;
- Oprogramowanie do backupu i archiwizacji CA, Symantec.
Storio
Niezawodny system backupu EMC Networker w wersji 8.0
W sierpniu 2012 r. firma EMC udostępniła dla Klientów najnowszą wersję oprogramowania
do backupu danych Networker 8.0.
EMC Networker to kompletne i wydajne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych
i odtwarzania danych opracowane przez lidera branży - umożliwia centralizację, automatyzację
i przyspieszenie procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych w całym
środowisku informatycznym. Ponadto dzięki rekordowej wydajności i elastyczności umożliwia
wykonywanie kopii najważniejszych danych biznesowych w szybki, bezpieczny i łatwy
w zarządzaniu sposób.
Ingenes
INGENES.E-Dokument to kompleksowe rozwiązanie, które przyspieszy i ułatwi obsługę wszystkich dokumentów krążących po firmie oraz wymienianych z kontrahentami. System obsługuje zarówno pliki PDF czy xml jak i skany dokumentów papierowych, z ekstrakcją danych, opisem analitycznym i merytorycznym, oraz wymianą danych z systemem ERP. Może również częściowo zastąpić, jak i uzupełnić obecne w firmie rozwiązanie EDI.
- Archiwizacja;
- Wysyłka;
- Odbiór i zatwierdzanie;
- OCR;
- Integracja z ERP;
- Workflow wewnętrzne;
- EDI.
Ingenes
Microsoft CRM – wspomaga organizacje działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta jak i pozostałych działów.
Zdecydowanie usprawnia pracę, ułatwia zarządzanie zespołem, pozwala na optymalizację działań. Przyspiesza podejmowanie właściwych decyzji.
- Cała historia kontaktów z klientem potencjalnym (rozmowy, maile), informacje na temat ofert i zamówień oraz konkurencji znajdują się w jednym miejscu;
- Oferty są lepiej dostosowane do klienta, a przepływ informacji i dokumentacji sprawniejszy;
- Dostępne są różnego typu raporty i prognozy ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem;
- Rośnie skuteczność działu marketingu/handlu w działaniach związanych z pozyskiwaniem zamówień (wyciąganie wniosków, współdzielenie doświadczeń, optymalizacja działań, priorytety, targetowanie);
- MS CRM jest dostosowany do indywidualnych potrzeb poszczególnych osób w firmie – łatwa kastomizacja i integracja z ERP.