Organizatorzy – Virtual Trip – Wrocław, Blok III, 19 maja 2016 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Virtual Trip – Wrocław, Blok III, 19 maja 2016 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
7milowy to firma konsultingowa, która jest liderem wdrożeń SAP w małych i średnich firmach. Ma w tym zakresie najwięcej doświadczeń na rynku ERP.
  • Unikalna oferta SAP – 7milowy jest jedyną firmą wdrożeniową w Polsce, która jest dostawcą pełnej linii biznesowej SAP dla sektora MŚP. Ma w ofercie oba rozwiązania SAP dedykowane dla małych i średnich firm: SAP ERP i SAP Business One.
  • Specjalizacja w MŚP – Firma koncentruje się na obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, które potrzebują partnerskiego i elastycznego podejścia przy projektach ERP.
  • Jeden dostawca IT – Firma świadczy pełen zakres usług SAP – począwszy od wdrożenia systemu, po jego serwis i rozwój, aż po outsourcing IT w Grupie BCC, której jest członkiem.
  • Najwięcej doświadczeń na rynku – Na rynku dostawców SAP 7milowy jest obecny od 2004 roku. Od ponad 10 lat wspiera rozwój firm w Polsce. Zrealizował projekty SAP w dziesiątkach branż o różnych profilach działalności. Pracował dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z branży spożywczej, mięsnej, przetwórstwa tworzy sztucznych i metalu, automotive, chemiczno-kosmetycznej i wielu innych.
Klienci 7milowego >>
Wybrane referencje >>
  • Wieloletni Partner SAP – Strategicznym partnerem firmy od początku działalności jest SAP – największy światowy producent oprogramowania wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwami i instytucjami.
Lokalizacja: Centrala 7milowego znajduje się w Złotnikach koło Poznania. Firma realizuje projekty na terenie całej Polski oraz w zagranicznych oddziałach swoich klientów.
Jesteśmy czeską spółką MagikINFO s.r.o., która jest producentem i wyłącznym dystrybutorem, obecnego na rynku od szesnastu lat, programu MagikINFO. MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu infrastruktury sieciowej. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów: MagikAUDIT, MagikMONITOR oraz MagikHELPDESK.
Wszystkie nasze siły, wiedza i doświadczenia skupiają się na jego rozwoju oraz usługach związanych z dystrybucją systemu. Do naszej kadry należą polscy specjaliści w dziale handlowym oraz dziale technicznym, dzięki którym zapewniamy w Polsce wysoki standard oferowanych przez nas usług. Naszymi klientami są firmy o zróżnicowanej wielkości, posiadające od 5 do 10 000 komputerów, działające zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym.
Od 22 lat Comarch pomaga klientom największych polskich i światowych marek w osiąganiu większej rentowności poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań IT. Comarch zdobył doświadczenie w najważniejszych branżach: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usługach, infrastrukturze IT, administracji publicznej, przemyśle, służbie zdrowia, a także w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.
Sektor ERP Comarch specjalizuje się w produkcji nowoczesnych rozwiązań do zarządzania dla mikro, małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Oferta produktowa Comarch to elastyczne rozwiązania dostosowane do specyficznych potrzeb branżowych. Dzięki dynamicznemu rozwojowi działalności krajowej i zagranicznej mocno rośnie liczba podpisywanych kontraktów oraz realizowanych wdrożeń. Od lat Sektor ERP Comarch zajmuje czołowe miejsca w rankingach producentów oprogramowania aplikacyjnego dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Poprzez konsekwentną realizację naszej strategii staramy się zwiększać satysfakcję naszych Klientów i Partnerów, czego dowodem są liczne referencje. Nasze produkty są również doceniane przez ekspertów, o czym świadczą nagrody branżowe dla Sektora ERP.
Infortes jest jednym z największych w kraju partnerów Comarch S.A. w zakresie wdrożeń systemów ERP (Platynowy Partner). Dotychczas firma przeprowadziła ponad 100 wdrożeń systemów Comarch ERP XL oraz Comarch Altum. Poza wdrożeniami i serwisem systemów, Infortes świadczy także usługi tworzenia oprogramowania na indywidualne zamówienie. Firma posiada szeroką ofertę uzupełniającą systemy ERP w obszarze zarządzania produkcją i logistyką (m.in.: systemy klasy MES, MWS czy BI).
Infortes specjalizuje się w obsłudze firm produkcyjnych, do klientów należą m.in.: Torf Corporation, Kupiec, Wader, Olimp Laboratories, Dijo, Hanke Tissue, Fast, Dagny czy Mineral. Główna siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu.
Infortes – wdrożenia i serwis Comarch ERP (YouTube)
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Infortes Sp. z o.o.
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju, rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania.
Inform-Tech Sp. z o.o. jest polską firmą informatyczną której tradycja rynkowa sięga 1992 r. Od początku funkcjonowania działalność firmy skupiała się na tworzeniu i wdrażaniu aplikacji bazodanowych. W początkowym okresie były to aplikacje logistyczne i księgowe tworzone ze wskazaniem rynku dystrybucji farmaceutycznej. Uzyskały one znaczący udział w tym segmencie rynku oraz uznanie wielu klientów. Jedną z istotnych przesłanek naszego sukcesu był wówczas fakt, że jako jedni z pierwszych, w tworzonych aplikacjach wykorzystaliśmy możliwości jakie ówcześnie dawały łącza telekomunikacyjne. Równocześnie w 1994 roku powstała pierwsza wersja Prolab-3 napisana dla laboratorium ówczesnej Huty Batory (obecnie Laboratorium Badań Batory). W 1996 roku aplikacja została uzupełniona i wykorzystana w kolejnych dwóch laboratoriach hutniczych - Huty Zawiercie (obecnie CMC Zawiercie) oraz Sędzimira (obecnie Arcelor Mittal). Instalacje te do dzisiaj skutecznie wspomagają funkcjonowanie laboratoriów. Wnioski wyciągnięte z pierwszych wdrożeń a także bieżące kontakty z wieloma laboratoriami różnych branż, pozwoliły przygotować Prolab-3 tak, że w chwili rosnącego zainteresowania Organizacji tematyką związaną z zarządzaniem jakością, związanym akcesją Polski do UE, zyskało ono aprobatę klientów.
Grupa CSB jest wiodącym producentem oprogramowania i dostawcą branżowych rozwiązań IT do sterowania przedsiębiorstwem i jego procesami oraz automatyki przemysłowej. Od roku 1977 z sukcesem doradzamy, wdrażamy i serwisujemy projekty w przedsiębiorstwach na całym świecie.
Optymalizujemy procesy naszych klientów i dbamy o wymierne korzyści. Łączymy znakomity know-how z najnowocześniejszymi technologiami w modułowych, skalowalnych rozwiązaniach IT dedykowanych branży mięsnej, spożywczej i napojów, handlowej, logistycznej oraz chemicznej, farmaceutycznej i kosmetycznej.
Your success is our business – since 1977.
WDX S.A. jest spółką publiczną notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych z ponad 25-letnim doświadczeniem w dostarczaniu zintegrowanych rozwiązań z zakresu wyposażenia magazynów, składowania i projektowania systemów logistycznych w transporcie wewnętrznym. W sierpniu 2015 firma zmieniła nazwę z Wandalex S.A. na WDX S.A.
W ofercie WDX znajdują się regały magazynowe, przenośniki taśmowe i rolkowe oraz wózki widłowe, a także kompleksowe rozwiązania dla automatycznych systemów transportu, kompletacji i składowania towarów. Ofertę uzupełniają projekty logistyczne, w ramach których firma oferuje kompleksowe zaprojektowanie lub optymalizację istniejących magazynów.
WDX jest spółką akcyjną od 1995 roku i spółką giełdową, notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 2000 roku. Jako spółka giełdowa, WDX jest stabilnym i wiarygodnym partnerem w biznesie.
WDX S.A. działa zgodnie z systemem jakości potwierdzonym międzynarodowym certyfikatem jakości ISO 9001:2008, przyznanym przez niezależną firmę TÜV CERT, jedną z wiodących, światowych instytucji certyfikujących. Certyfikat potwierdza wysoką jakość, skuteczność i powtarzalność procesów operacyjnych WDX S.A. i jest gwarancją jakości produktów i usług.
WDX S.A. posiada własne biuro projektowe i nowoczesny zakład produkcyjny systemów transportu bliskiego w Zgierzu o powierzchni 20 503 m2 i mocach produkcyjnych wynoszących 30 000 ton stali rocznie. Spółka zależna Wandalex-Feralco zajmuje się produkcją zaawansowanych systemów regałowych w kooperacji z francuskim potentatem branżowym Feralco.
Firma oferuje pełną gamę produktów Doosan, Crown i Combilift, a także wynajem oraz serwis wszystkich marek wózków widłowych. Sieć serwisowa składa się z 6 oddziałów stacjonarnych i szeregu serwisów mobilnych.
Dokonaliśmy ponad 10 000 instalacji regałów magazynowych, w wyniku których powstało 8 000 000 miejsc paletowych. Wyprodukowaliśmy ponad 40 kilometrów systemów przenośników. Dostarczone przez WDX wózki widłowe pracują na potrzeby 3400 przedsiębiorstw. Systematycznie serwisujemy ponad 4000 wózków.
Wśród Klientów, którzy zaufali WDX S.A. znajdują się znaczące firmy dystrybucyjne, m.in.: Agata Meble, Amazon, Amica, Asmet, Bakoma, Bridgestone, Dohler, IKEA, ILS (InterCars), International Paper, Lancerto, Merlin.pl, Mueller, Neuca, Regis, Renault, Samsung, Smurfit-Kappa, ThyssenKrupp, TJX, TPV, TZMO.
Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gosp. KRS 0000118662. Jej kapitał zakładowy wynosi: 9.250.719 PLN i dzieli się na akcje o nominale 1,00 PLN. Spółka dysponuje kapitałami własnymi przekraczającymi kwotę 41.000.000 PLN.

Sinersio Polska jest firmą specjalizującą się w dostarczaniu usług w obszarze nowoczesnych technologii IT. Firma posiada własny, niezawodny i bezpieczny obiekt data center, zaprojektowany i wybudowany zgodnie z międzynarodowym standardem TIA-942 w klasie TIER III. Sinersio Polska jest również jednym z członków założycieli Polskiego Związku Ośrodków Przetwarzania Danych (ang. Polish Data Center Asossiated, PDCA). W 2013 roku Sinersio Polska zostało wyróżnione jako Odkrycie Roku, w raporcie firmy Audytel, analizującej polski rynek usług data center. Specjaliści z firmy Sinersio zaprojektowali własną chmurę obliczeniową Cloud4any oraz system do tworzenia kopii bezpieczeństwa danych firmowych TotalBackup.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 19 maja 2016 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel ****
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Mobile Climate Control Group Holding AB
Partnerzy Technologiczni:
7milowy sp. z o.o. MagikINFO s.r.o. Comarch SA Infortes Sp. z o.o. SUMA System Sp.j. INFORM-TECH Sp. z o.o. CSB-System Polska Sp. z o.o. WDX Spółka Akcyjna
Sponsorzy:
Pałac Jugowice Sp. z o.o. SPA Medical Dwór Elizy Pałac Brzezina Pałac Tłokinia Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport AutoID Polska S.A. Axence Sp. z o.o. Sp.k. Kompass Poland Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Sinersio Polska Sp. z o.o.