Agenda
08:30 – 08:45 | Rejestracja uczestników, kawa powitalna. |
08:45 – 09:45 |
Wprowadzenie do tematyki spotkania. Omówienie doradczej działalności BPC Group.
Tworzenie zapytania ofertowego:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. |
09:45 – 10:15 |
Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji. Elektroniczny obieg dokumentów przychodzących i wewnętrznych. Waldemar Cichacz, Dyrektor Handlowy Altar Sp. z o.o.Paweł Sadowski, Business Development Manager Altar Sp. z o.o. |
10:15 – 10:35 |
Ingenes e-Dokument – sposób na szybkie procesowanie i archiwizację szeroko pojętej dokumentacji elektronicznej. Grzegorz Burczyk, Prezes Zarządu, INGENES Sp. z o.o. |
10:35 – 11:05 |
Business Navigator – warto mieć Workflow i BI w jednym systemie.
Marcin Kowalski, Prezes Zarządu, Archman Sp. z o.o. |
11:05 – 11:50 |
ERP vs. Business Intelligence – które narzędzie informatyczne wybrać? Prezentacja wybranych wdrożeń Microsoft Dynamics NAV, platformy Microsoft BI i Qlik. Jarosław Zając, ERP Key Account Manager, JCommerce S.A.Mateusz Woźniak, BI Sales Manager, JCommerce S.A. |
11:50 – 12:15 | Przerwa kawowa. |
12:15 – 13:30 |
Nowe spojrzenie na BigData szansą na lepsze zrozumienie klienta i wykorzystania prouduktu?
Według przeprowadzonych analiz rynku ilość generowanych danych przez biznes stale wzrasta. Kolejne rozwiązania technologiczne, jak chociażby Internet Rzeczy pozwalają nam na zbieranie jeszcze większej ich ilości, a przede wszystkim z wielu źródeł równolegle. Eksplozja danych nie będzie wiele znaczyła jeśli przedsiębiorcy nie będą w stanie zebrać, zintegrować i analizować danych w celu wydobycia wiedzy o klientach, produktach, rynkach i operacjach. Kolejnym elementem są technologie semantyczne, czyli narzędzia, które pozwalają zarządzać informacją. Ich kluczową cechą jest możliwość uwzględniania różnego kontekstu i złożonych relacji pomiędzy danymi.
Michał Koziara, SilmineVirtual Technologies IT Sp. z o.o. |
13:30 – 13:45 | Przerwa kawowa. Dyskusja. |
13:45 – 14:45 |
Kluczowym pytaniem, stawianym przez przedsiębiorstwa jest: co sprzedawać, komu, za ile, gdzie i kiedy, ile nas kosztuje sklep/produkt X, ile zarabiamy na produkcie X. Jak odpowiedzieć sobie na te pytania poznając zachowania konsumenckie klienta i nie polegając tylko na intuicji czy wiedzy eksperckiej?
Poruszone zostaną m.in. następujące zagadnienia:
Michał Koziara, SilmineVirtual Technologies IT Sp. z o.o. |
14:45 – 15:15 | Dyskusja w grupach. |
15:15 – 15:30 | Zakończenie spotkania. Podsumowanie. |
15:30 – ... | Poczęstunek. |