Rozwiązania – Konferencja w Krakowie - Blok III, 27 października 2016 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Krakowie - Blok III, 27 października 2016 r.

Rozwiązania
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Ingenes
INGENES.E-Dokument to kompleksowe rozwiązanie, które przyspieszy i ułatwi obsługę wszystkich dokumentów krążących po firmie oraz wymienianych z kontrahentami. System obsługuje zarówno pliki PDF czy xml jak i skany dokumentów papierowych, z ekstrakcją danych, opisem analitycznym i merytorycznym, oraz wymianą danych z systemem ERP. Może również częściowo zastąpić, jak i uzupełnić obecne w firmie rozwiązanie EDI.
  • Archiwizacja;
  • Wysyłka;
  • Odbiór i zatwierdzanie;
  • OCR;
  • Integracja z ERP;
  • Workflow wewnętrzne;
  • EDI.
Używaj INGENES.E-Dokument – system sprawdzony w firmach przetwarzających dziesiątki tysięcy faktur rocznie.
Ingenes
Microsoft CRM – wspomaga organizacje działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta jak i pozostałych działów.
Zdecydowanie usprawnia pracę, ułatwia zarządzanie zespołem, pozwala na optymalizację działań. Przyspiesza podejmowanie właściwych decyzji.
  • Cała historia kontaktów z klientem potencjalnym (rozmowy, maile), informacje na temat ofert i zamówień oraz konkurencji znajdują się w jednym miejscu;
  • Oferty są lepiej dostosowane do klienta, a przepływ informacji i dokumentacji sprawniejszy;
  • Dostępne są różnego typu raporty i prognozy ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem;
  • Rośnie skuteczność działu marketingu/handlu w działaniach związanych z pozyskiwaniem zamówień (wyciąganie wniosków, współdzielenie doświadczeń, optymalizacja działań, priorytety, targetowanie);
  • MS CRM jest dostosowany do indywidualnych potrzeb poszczególnych osób w firmie – łatwa kastomizacja i integracja z ERP.
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.
Dlaczego Archman? Case Study – Kopalnia Soli Wieliczka Case Study – Medicare Sp. z o.o.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
  • Finansów;
  • Sprzedaży;
  • Marketingu;
  • Logistyki;
  • IT;
  • HR.
Aplikacja jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze oraz stwarza użytkownikowi duże możliwości do samodzielnego utrzymania i rozwoju.
Co sprawia, że Qlik Sense jest tak przyjazny?
  • Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
  • Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
  • Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
  • Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
  • Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
  • Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
Wdrożenie platformy QlikView Wdrożenie w firmie Skanska Property Poland
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
  • Zarządzanie Finansami;
  • Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
  • Zarządzanie Usługami i Projektami;
  • Zarządzanie Produkcją;
  • Zarządzanie Serwisem;
  • Analizy Biznesowe;
  • HR;
  • Integracja z systemami zewnętrznym.
Dzięki automatyzacji i upraszczaniu zarządzania finansami, efektywnej obsłudze klientów i przejrzystej współpracy z sieciami dostawców pozwala firmie swobodnie się rozwijać. Wdrożenie Microsoft Dynamics Nav w firmie produkcyjnej Conhpol Microsoft Dynamics Nav wspiera działalność eSky.pl
Virtual Technologies IT
FortiGate – zintegrowane platformy bezpieczeństwa
Platforma kompleksowego bezpieczeństwa – FortiGate – zapewnia wszechstronną ochronę nie komplikując jednocześnie obecnej struktury sieci. Fortinet oferuje urządzenia od najniższej serii FortiGate-20 przeznaczonej dla małych biur do serii FortiGate-5000 – rodziny urządzeń dla bardzo dużych przedsiębiorstw, dostawców usług oraz operatorów telekomunikacyjnych.
Platforma FortiGate łączy w sobie FortiOS™ – dedykowany do obsługi modułów bezpieczeństwa system operacyjny oraz FortiASIC – specjalnie zaprojektowane procesory aby zagwarantować pchronę o wyjątkowo dużej wydajności.
Platformy FortiGate zawierają następujący zakres funkcji bezpieczeństwa:
  • Firewall, VPN, zarządzanie pasmem;
  • IPS (ochrona przed włamaniami);
  • Zaawansowany Antivirus: analiza sygnaturowa, behawioralna i cloud sandboxing;
  • Antispyware/Antimalware (ochrona przed złośliwym oprogramowaniem oraz oprogramowaniem szpiegującym);
  • Kontroler sieci bezprzewodowej;
  • Kontrola aplikacji;
  • DLP (ochrona przed wyciekiem danych);
  • Zarządzanie podatnościami na zagrożenia;
  • Obsługa IPv6;
  • Web Filtering;
  • Antispam;
  • Tryby pracy router/transparent;
  • Wsparcie dla VoIP;
  • Optymalizacja WAN;
  • Wsparcie dla BYOD: rozpoznawanie urządzeń, polityki bazujące na urządzeniach, reputacja użytkownika;
  • FortiCloud: monitorowanie i raportowanie w Chmurze oraz FortiToken Mobile;
  • Wsparcie dla środowisk wirtualnych.
Urządzenia FortiGate dostarczają ochronę przed zagrożeniami na poziomie sieciowym oraz aplikacyjnym. Subskrypcje serwisów FortiGuard zapewniają automatyczne aktualizacje systemu ochrony przeciwko nowym zagrożeniom w czasie rzeczywistym. W skład platformy FortiGate wchodzą również zaawansowane funkcje sieciowe, takie jak wysoka dostępność (w trybie active/active lub active/passive) dla uzyskania najwyższego współczynnika dostępności usług sieciowych oraz mechanizm wirtualnych domen (VDOM) umożliwiający rozdzielenie sieci wymagających innego traktowania z punktu widzenia bezpieczeństwa – innych polityk, odrębnego zarządzania itp. Fortinet - The Power to Control Fortinet Product Matrix

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 27 października 2016 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Kraków, Hotel Swing ****
31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 124
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Swing ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Altar Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. JCommerce S.A. Virtual Technologies IT Sp. z o.o. Initius MAGRA Spółka Jawna
Sponsorzy:
Pałac Tłokinia Kompass Poland Sp. z o.o.