Rozwiązania
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
- Finansów;
- Sprzedaży;
- Marketingu;
- Logistyki;
- IT;
- HR.
- Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
- Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
- Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
- Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
- Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
- Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
- Zarządzanie Finansami;
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
- Zarządzanie Usługami i Projektami;
- Zarządzanie Produkcją;
- Zarządzanie Serwisem;
- Analizy Biznesowe;
- HR;
- Integracja z systemami zewnętrznym.
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe
przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary
funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie
produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP
decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy
sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane
planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA®
ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie,
wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe
wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się
polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
Rekord Pomorze
Pakiet Rekord ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem,
który jest w pełni dostosowany do wymogów stawianych oprogramowaniu dla firm, spełnia
standardy ERP/ERP II. Obsługuje wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa od momentu
planowania zaopatrzenia, poprzez produkcje, aż po sprzedaż wyrobów. Jednocześnie
wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki integracji z programami Kadrowo-Płacowymi,
Księgowo-Finansowymi, Zarządzania Dokumentami oraz CRM.
Program powstał w 1996 r. dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów firmy REKORD
w komputeryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, przy udziale konsultantów systemów
zachodnich oraz środowisk naukowych. Aplikacje pakietu napisane są w języku Delphi,
z wykorzystaniem opensource’owej architektury baz danych SQL Firebird, posiadają graficzny
(okienkowy) interfejs użytkownika i działają w standardowym środowisku Windows, przy czym
systemy informowania kierownictwa obsługiwane są z poziomu przeglądarki internetowej. Pakiet
jest zbudowany w technologii klient-serwer. Stacje klienckie pracują w systemie Windows,
natomiast serwer bazodanowy działa w środowisku Linux (zalecane) lub Windows.
Prezentacja Systemu Rekord.ERP
Case Study Europa Systems
Case Study PANDA Trzebnica
Case Study Precision Machine Parts Poland
Case Study Politeknik
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Abas ERP to system wspierający przedsiębiorstwa produkcyjne w procesie zarządzania.
Oferuje szeroki zakres funkcjonalności już w standardzie, co znacznie wpływa na
optymalizacje procesów i poprawę jakości obsługi przedsiębiorstwa. System w trakcie
bieżących procesów produkcyjnych, tworzy podstawę do analiz finansowych wchodzących
w skład rachunkowości zarządczej. Analizy można przeprowadzać w kontekście produktów,
grup produktów, usług, grup usług oraz w zależności od organizacji działów, wydziałów,
oddziałów, jednostek gospodarczych, itd.
TRES Centrum Oprogramowania
Program Trawers jest narzędziem klasy ERP/MRP. Rozwijany jest od ponad 20 lat. Z powodzeniem wspiera pracę w kilkuset przedsiębiorstwach handlowych, usługowych i produkcyjnych z wielu branż.
Posiada bogatą i kompletną funkcjonalność rozwijaną przez lata w ścisłej współpracy z firmami Użytkowników. Zapewnia wysoką jakość rozwiązań
merytorycznych. Rozwój programu stale inspirowany jest analizą polskich realiów oraz światowych trendów w klasie aplikacji ERP/MRP.
Sprzedaż:
- Zarządzanie bazą klientów;
- Realizacja zamówień sprzedaży;
- Limity kredytowe, kontrola należności i zaległości;
- Cenniki sprzedaży, upusty i sprawdzanie marży;
- Analizy sprzedaży w różnych układach, dynamika i ranking.
- Oferty cenowe dostawców;
- Realizacja zamówień zakupu.
Insoft Consulting
Zaprezentowane zostaną rozwiązania IT, których jądrem jest sprawdzony system Comarch
ERP XL. Ponadto omówione zostanie m.in. w jakich sytuacjach system ERP należy rozwinąć
o zewnętrzne rozwiązania typu Workflow, BPM, MRP itp.
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera wszystkie procesy zachodzące w różnych obszarach
działalności przedsiębiorstwa. Za poszczególne funkcjonalności odpowiadają osobne moduły,
które ze sobą harmonijnie współpracują dzięki jednej bazie danych. System jest elastyczny –
klient sam decyduje, z których funkcjonalności chce korzystać. W razie potrzeb zawsze możliwa
jest rozbudowa systemu. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności
i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb.
Monitor ERP System
Monitor ERP jest rozwijany dla firm produkcyjnych od ponad 30 lat i używany przez tysiące użytkowników ze średnich i małych firm. Efektywnie integruje: Sprzedaż, Produkcję, Halę maszyn, Zakupy, Magazyn i Księgowość.
Bogatą funkcjonalność uzupełnia panel zarządczy z wybranymi KPI, Business Intelligence, komunikacja EDI, Konfigurator Produktów, elektroniczne zarządzanie fakturami, praca mobilna dla handlowców i serwisantów, rejestracja ruchu materiałów z wykorzystaniem PDA, raportowanie czasu operacji na hali produkcyjnej, Integracji z maszynami oraz wiele narzędzi do analiz i bieżącego wsparcia firmy produkcyjnej.
Jest dostępny w języku polskim i spełnia polskie wymagania prawne.
Mobile Climate Control – Case Study