Rozwiązania – Roadshow w Szczecinie, 23 sierpnia 2018 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Roadshow w Szczecinie, 23 sierpnia 2018 r.

Rozwiązania
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Primaco
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki. System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce, Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony na 4 kontynentach i 30 krajach.
Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce
Case Study Agrofirma Witkowo Case Study Dega Case Study Ennstone Case Study ERBUD Case Study Grabowscy Case Study Merda Case Study Sumara Case Study Tedmark
TRES Centrum Oprogramowania
Program Trawers jest narzędziem klasy ERP/MRP. Rozwijany jest od ponad 20 lat. Z powodzeniem wspiera pracę w kilkuset przedsiębiorstwach handlowych, usługowych i produkcyjnych z wielu branż.
Posiada bogatą i kompletną funkcjonalność rozwijaną przez lata w ścisłej współpracy z firmami Użytkowników. Zapewnia wysoką jakość rozwiązań merytorycznych. Rozwój programu stale inspirowany jest analizą polskich realiów oraz światowych trendów w klasie aplikacji ERP/MRP.
Sprzedaż:
  • Zarządzanie bazą klientów;
  • Realizacja zamówień sprzedaży;
  • Limity kredytowe, kontrola należności i zaległości;
  • Cenniki sprzedaży, upusty i sprawdzanie marży;
  • Analizy sprzedaży w różnych układach, dynamika i ranking.
Zaopatrzenie:
  • Oferty cenowe dostawców;
  • Realizacja zamówień zakupu.
Zapasy:
  • Nadzorowanie zapasów w ujęciu ilościowym i wartościowym;
  • Organizowanie inwentaryzacji;
  • Analizy zapasów;
  • Ewidencja partii LOT i serii SER;
  • Metody wyceny zapasów [E][L][F][S][W][D];
  • Jednostki miar, zamienniki, terminy ważności, normy, wskaźniki.
Produkcja:
  • Baza normatywna struktur produktów i procesów technologicznych;
  • Zlecenia produkcyjne i specyfikacje;
  • Dokumentacja warsztatowa, harmonogramy zleceń i operacji;
  • Planowanie potrzeb materiałowych;
  • Rozliczanie kosztów produkcji.
Finanse:
  • Księga główna;
  • Obrot pieniężny;
  • Środki trwałe.
Inne aspekty:
  • Wielo-oddziałowość, Wielo-firmowość;
  • Wielo-walutowość, Wielo-jezyczność;
  • Elektroniczna wymiana danych: EDI, SOA, Email.
GRAFFITI.ERP
Graffiti.ERP jest rozwiązaniem informatycznym klasy ERP, nowoczesnym i w pełni zintegrowanym systemem wspomagającym zarządzanie przedsiębiorstwem.
Zakres funkcjonalny Graffiti.ERP pozwala wspomagać wszystkie istotne obszary przedsiębiorstwa począwszy od standardowych rozwiązań finansowo-księgowych, logistycznych i magazynowych, a skończywszy na wyrafinowanych modelach planowania długoterminowego, harmonogramowania produkcji, symulowania budżetów czy złożonych rozwiązań logistycznych.
Oprogramowanie zostało zaprojektowane z myślą o firmie zarówno produkcyjnej jak i stricte handlowej. Niemal każdy przejaw aktywności nowoczesnego przedsiębiorstwa, średniego i dużego, znajduje swój odpowiednik funkcjonalny w Graffiti.ERP.

Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 23 sierpnia 2018 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Szczecin, Bukowy Park
70-752 Szczecin, ul. Radosna 66
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Bukowy Park
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SUPREMIS Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Primaco Sp. z o.o. Tres Centrum Oprogramowania GRAFFITI.ERP
Sponsorzy:
Bukowy Park Altu-Soft Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.