Fotorelacja
Informacje
Agenda
Organizatorzy
Rozwiązania
Sponsorzy
Patroni Medialni
Kontakt
Konkurs Edukacyjny
Rozwiązania
Hicron
Firmom z branży utilities Hicron oferuje wdrożenie rozwiązania billingowego,
dostosowanego do indywidualnych potrzeb firmy. Niektóre z funkcji rozwiązania to:
- Rejestracja klientów w systemie oraz monitoring historii klienta od momentu wypełnienia ankiety do podpisania umowy i odbioru usług, wraz z rozbudowanym raportowaniem. Rozwiązanie umożliwia rejestrację klientów potencjalnych z informacjami na temat potencjalnego zapotrzebowania na określone usługi. To z kolei jest jednym z czynników ułatwiających planowania i wskazania na podstawie raportów systemowych lokalizacji do nowych inwestycji;
- Odzwierciedlenie w systemie struktury sieci energetycznych, uwzględniającej np. zasięg sieci, statuowanie realizacji przyłączy;
- Szczegółowy rejestr urządzeń pomiarowych (liczników) wraz z pełną historią obrotu nimi;
- Realizacja odczytów (także zdalnych) i zamykanie okresu rozliczeniowego wraz z opcją automatycznej weryfikacji, czy wszystkie odczyty zostały przeprowadzone, klienci zafakturowani itp;
- W pełni zautomatyzowane wystawianie korekt do faktur oraz korekt do korekt. Możliwość wystawienia faktur zaliczkowych, przedpłatowych i automatyczne uwzględnienie ich w rozliczeniu okresowym;
- Rejestracja informacji o awariach, naprawach, usterkach (także spadku napięcia prądu/ciepła spalania gazu/ osłabieniu przepustowości łącza…) mających wpływ na wysokość opłat. Automatyczne obliczenie wysokości fakturowanej kwoty z uwzględnieniem tych czynników;
- Zarządzanie trasówkami ;
- Zarządzanie kontraktami Take Or Pay;
- Możliwość ustalania indywidualnych stawek/taryf/modeli rozliczeń.
Todis Consulting
Epicor ERP to kompleksowy i nowoczesny pakiet aplikacji dla przedsiębiorstw, który pomaga zoptymalizować produktywność w całej organizacji. System ten łączy doświadczenia uzyskane w ponad czterdziestoletniej historii projektowania aplikacji w jednym zestawie, który zapewnia światowej klasy funkcjonalność przy niskich, całkowitych kosztach użytkowania TCO. Wyróżnikiem Epicora jest ścisła orientacja na branże produkcyjną i dystrybucyjną, co owocuje dogłębną znajomością procesów i problemów wymagających rozwiązania dzięki narzędziom informatycznym.
Cechą charakterystyczną rozwiązania firmy Epicor jest także rozdzielenie warstwy informatycznej oprogramowania (technologii) od warstwy biznesowej. Warstwa biznesowa oparta jest na procedurach, które są podzielone na łatwo dostępne i proste w obsłudze funkcjonalności, przez co znacznie łatwiej jest dopasowywać całość rozwiązania do potrzeb użytkownika. Dzięki takiemu podejściu system Epicor ERP może obsługiwać klientów różnej wielkości i o różnym stopniu zróżnicowania organizacyjnego - od małych firm po największe korporacje międzynarodowe w wielu branżach, od przemysłu maszynowego, motoryzacyjnego, lotniczego, poprzez meblarstwo, produkcję urządzeń medycznych czy elektrycznych, przetwórstwo tworzyw sztucznych, na dystrybucji i usługach skończywszy. Potwierdzeniem innowacyjności Epicor ERP jest przyznanie mu po raz kolejny statusu Wizjonera na rynku ERP przez niezależną firmę badawczą Gartner.proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe
przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary
funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie
produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP
decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy
sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane
planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA®
ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie,
wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe
wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się
polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
Humansoft – HermesSQL
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na
modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz
ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi
średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
- Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
- Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
- Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
- Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
- Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
- Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
- Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
Abas ERP to system wspierający przedsiębiorstwa produkcyjne w procesie zarządzania.
Oferuje szeroki zakres funkcjonalności już w standardzie, co znacznie wpływa na
optymalizacje procesów i poprawę jakości obsługi przedsiębiorstwa. System w trakcie
bieżących procesów produkcyjnych, tworzy podstawę do analiz finansowych wchodzących
w skład rachunkowości zarządczej. Analizy można przeprowadzać w kontekście produktów,
grup produktów, usług, grup usług oraz w zależności od organizacji działów, wydziałów,
oddziałów, jednostek gospodarczych, itd.
etagis APS elementem wspierającym planowanie systemów ERP.
Planowanie zakupu materiałów i koordynacja terminów ich zakupu z możliwościami produkcji jest jednym z głównych zadań systemu ERP i najważniejszym elementem dla wielu firm. W okresie wzmożonych zapytań ofertowych klientów i realizacji napiętego planu produkcji jest to często pierwszy krok ku satysfakcji klientów i sukcesu rynkowego firmy. W procesie planowania tworzone są sugestie zamówień i zakupu surowców i materiałów, plany pracy i stopień wykorzystania maszyn, harmonogramy dostaw oparte o informacje o najwcześniejszej możliwej dacie dostawy. Harmonogram zapewnia dostępność odpowiedniej ilości wyprodukowanego materiału oraz wydajności maszyn i personelu, potrzebnej do dostarczenia zamówień w umówionym terminie dostawy. Abas dostarcza doskonałe narzędzie do wyznaczania najwcześniejszego możliwego terminu realizacji zamówienia klienta, które pozwala nam w przeciągu kilku sekund przeanalizować wszystkie powiązane procesy z terminami ich realizacji.
Szczegółowe planowanie produkcji przy ograniczonych zasobach (APS).
Szczegółowe planowanie produkcji i jego wizualizacje należą do najnowocześniejszych narzędzi, zapewniających zarządzanie harmonogramowaniem produkcji. Szczegółowe planowanie służy zarówno określeniu i zapewnieniu dostępności zasobów jak i ograniczeniu zapasów. System wspiera również poprzez wizualizację plany produkcji i proces podejmowania decyzji. Ta dodatkowa funkcjonalność optymalizuje planowanie produkcji i zapasów w taki sposób aby zwiększyć wielkość produkcji zmniejszając jednocześnie jej koszty. System jest przeznaczony do planowania więc realizuje takie wyzwania jak skrócenie czasu cyklu planowania, wizualizuje harmonogramy, skraca termin realizacji oraz obniża poziom zapasów.
Primaco
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych
oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki.
System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce,
Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień
klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki
swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Case Study Agrofirma Witkowo
Case Study Dega
Case Study Ennstone
Case Study ERBUD
Case Study Grabowscy
Case Study Merda
Case Study Sumara
Case Study Tedmark
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości.
Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
- Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
- Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
- Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
- Remonty;
- Pracownicy (Kadry, Płace);
- CRM;
- Przepływ Dokumentów;
- Analizy Wielowymiarowe.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych
i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz
wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie magazynami i produkcją;
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zaopatrzenie;
- Raportowanie.
- Interaktywny wykres Gantta;
- Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
- Zarządzanie danymi produktów;
- Deklaracja składników;
- Wykorzystanie formuł w recepturach;
- Marszruty Technologiczne;
- Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
- Zlecenia produkcyjne;
- Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
- "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
- Pochodzenie rekomendacji MRP;
- Kontrola i śledzenie partii;
- Kontrola Jakości;
- Zarządzanie Reklamacjami;
- Kolektory danych produkcyjnych;
- Możliwość dostosowywania rozwiązania.
Storio
Niezawodny system backupu EMC Networker w wersji 8.0
W sierpniu 2012 r. firma EMC udostępniła dla Klientów najnowszą wersję oprogramowania
do backupu danych Networker 8.0.
EMC Networker to kompletne i wydajne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych
i odtwarzania danych opracowane przez lidera branży - umożliwia centralizację, automatyzację
i przyspieszenie procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych w całym
środowisku informatycznym. Ponadto dzięki rekordowej wydajności i elastyczności umożliwia
wykonywanie kopii najważniejszych danych biznesowych w szybki, bezpieczny i łatwy
w zarządzaniu sposób.