Rozwiązania
Infor M3
Infor M3 to specjalistyczny system klasy ERP, przeznaczony dla wybranych branż takich jak: spożywcza, chemiczno-kosmetyczna, drzewno-meblarska, modowa, dystrybucja oraz serwis i wynajem maszyn i urządzeń. System dostarcza narzędzi niezbędnych do zarządzania działalnością firm o profilu produkcyjnym i dystrybucyjnym z w/w branż. Z pełnym systemem przedsiębiorstwa te mogą monitorować transakcje w całej organizacji, w tym działania produkcyjne, łańcuch dostaw, relacje z klientami i dostawcami, procesy magazynowe i dystrybucyjne oraz zarządzanie finansami. Infor M3 konsoliduje je w jeden spójny widok działalności.
System Infor M3 wyróżnia się spośród innych systemów ERP tym, że zawiera funkcjonalność specyficzną dla kilku wybranych branż. Oznacza to, że oprogramowanie bez zbędnych modyfikacji realizuje wymagane dla danej branży funkcje. Jest tak dlatego, że producent systemu - firma Infor - od lat rozwija system 'zaszywając' w nim doświadczenie lat pracy wielu konsultantów w wybranych branżach, z podziałem na ich mikro-specjalizację (np. specyfika działania wytwórców mięsa czerwonego, drobiu i ryb będzie się różniła między sobą).
Infor M3 dla Branży Spożywczej
Infor M3 dla Dystrybutorów Żywności
Infor M3 Graphical Lot Tracker.pdf
JCommerce – MS BI
Platforma Microsoft Business Intelligence (MS BI) to kompleksowe rozwiązanie zapewniające integrację danych, ich analizę, jak i zaawansowane raportowanie. Pozwala gromadzić informacje z różnych systemów i aplikacji w jednym miejscu zwanym hurtownią danych. Następnie wykorzystując arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, platformę organizacyjną lub przeglądarkę WWW umożliwia przeglądanie raportów i analiz.
Grupa narzędzi MS BI używana jest na całym świecie. Ułatwia zarządzanie informacją w dużych organizacjach, a poprzez swoją uniwersalność i skalowalność wspiera również małe i średnie przedsiębiorstwa. W zależności od wielkości projektu i jego specyfiki dobierane są takie komponenty pakietu, które najbardziej odpowiadają potrzebom biznesowym Klienta. Jednocześnie rozwiązanie pozostaje otwarte na rozbudowę z wykorzystaniem nowych funkcjonalności w przyszłości
System oferuje użytkownikom biznesowym wiele funkcjonalności, m.in.:
- Modelowanie – prototypowanie elastycznych modeli analitycznych;
- Samoobsługowe BI – minimalizacja zaangażowania działu IT w proces tworzenia skomplikowanych modeli danych i raportów, dzięki wykorzystaniu PowerPivot i Power View ;
- Raportowanie – pełen zakres funkcjonalności raportowych;
- Analizy predykcyjne – identyfikacja trendów i przyczyny problemów w przedsiębiorstwie;
- Integracja i zarządzanie danymi – pełna automatyzacja procesów ekstrakcji, przetwarzania i ładowania danych (ETL) z wielu rodzajów źródeł;
- Big Data – wgląd w każdy rodzaj danych, niezależnie od ich rodzaju i rozmiaru;
- Hurtownie danych – w pełni przygotowane środowisko do wdrożenia wysoce skalowanej i niezawodnej hurtowni danych;
- Praca w grupie – optymalizacja współpracy, współdzielenie informacji z innymi pracownikami, zarządzania zasobami oraz szybkiego przeszukiwania danych;
- Dostęp mobilny – zdalny dostęp do raportów, kokpitów menedżerskich i kart wyników na urządzeniach mobilnych;
- Dane w chmurze – swobodne korzystanie z rozwiązań w chmurze (usługa Azure).
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
T Komp
Najważniejsze moduły CAQ:
NND 9000 – system do zarządzania dokumentacją wewnętrzną – rejestrowanie dokumentów przez uprawnione do tego osoby, możliwość definiowania praw dostępu do dokumentów na różnych poziomach (przegląd, opiniowanie, akceptacja, zatwierdzanie, modyfikacja), automatycznie generowane i wysyłane powiadomień drogą e-mail oraz na tablicę informacyjną programu, monity przypominające pracownikom o wykonaniu czynności związanych z dokumentem (np. monity o przegląd, opiniowanie czy zatwierdzenie), automatyczna dystrybucja dokumentu na podstawie przydzielonych uprawnień w odpowiednim czasie do odpowiednich osób, kontrola nad wersjami dokumentacji – w przypadku obowiązywania nowej wersji dokumentu stara nieaktualna wersja automatycznie przechodzi do archiwum, automatycznie generowana karta zmian, dziennik zdarzeń każdego dokumentu – pełna informacja kto, kiedy zapoznał się z danym dokumentem, ile razy dokument został wydrukowany przez pracownika, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne wykonywanie różnych rejestrów i raportów związanych z przechowywanymi w bazie dokumentami, pełnotekstowe i wielowątkowe przeszukiwanie dokumentacji, nadzór nad wydrukami dokumentów – wykonywanie wydruków wyłącznie przez osoby uprawnione i w określonej ilości, możliwość identyfikacji wydruku z dokumentem w systemie, możliwość zgłaszania potrzeby opracowania nowego dokumentu lub propozycji zmian w dokumencie istniejącym.
Moduł NND 9000
Moduł NND Audit
Moduł NND Claims
Moduł NND Process
Moduł NND DOC
Moduł NND Dynamic
Logos
Business Intelligence (BI) to system informatyczny wspomagający procesy podejmowania decyzji. Te nowoczesne narzędzia pozwalają zaoszczędzić czas i uniknąć wielu błędnych rozstrzygnięć. W warunkach zaostrzonej konkurencji korzystanie z nich stało się koniecznością.
Hurtownia danych, która jest sercem systemu Business Intelligence gromadzi dane z różnych aplikacji funkcjonujących w przedsiębiorstwie, oczyszcza je i integruje w jeden wspólny model. Źródłami danych mogą być systemy ERP, CRM, dedykowane programy napisane dla przedsiębiorstwa, arkusze kalkulacyjne, pliki tekstowe i wiele innych. Oczyszczenie i integracja pozwala połączyć dane z wielu różnorodnych systemów w spójną, aktualną i wiarygodną informację. Mając tak przygotowane dane można przystąpić do raportowania, analizy i prognozowania.
Jeszcze niedawno systemy Business Intelligence były wyłączną domeną wielkich korporacji. Podczas naszej prezentacji pokażemy, że nowe systemy BI znalazły się w zasięgu średnich i małych firm. Teraz również one mogą skorzystać z dobrodziejstw BI w postaci przyspieszenia procesu podejmowania decyzji przy jednoczesnym optymalnym wykorzystaniu wiarygodnych informacji.
Aby skorzystać z tych osiągnięć trzeba nawiązać długofalową współpracę z dostawcą, który nauczy się biznesu klienta, zrozumie jego procesy, przeanalizuje gromadzone dane. Wtedy możliwe będzie stworzenie systemu BI, który ułatwi "przewidywanie". W trakcie prezentacji przedstawimy narzędzia ułatwiające skuteczne zarządzanie firmą, wchodzące w skład naszego rozwiązania predict - BI on time.