Rozwiązania – Konferencja w Poznaniu - Blok I, 25 lutego 2016 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Poznaniu - Blok I, 25 lutego 2016 r.

Rozwiązania
Infor M3
Infor M3 to specjalistyczny system klasy ERP, przeznaczony dla wybranych branż takich jak: spożywcza, chemiczno-kosmetyczna, drzewno-meblarska, modowa, dystrybucja oraz serwis i wynajem maszyn i urządzeń. System dostarcza narzędzi niezbędnych do zarządzania działalnością firm o profilu produkcyjnym i dystrybucyjnym z w/w branż. Z pełnym systemem przedsiębiorstwa te mogą monitorować transakcje w całej organizacji, w tym działania produkcyjne, łańcuch dostaw, relacje z klientami i dostawcami, procesy magazynowe i dystrybucyjne oraz zarządzanie finansami. Infor M3 konsoliduje je w jeden spójny widok działalności.
System Infor M3 wyróżnia się spośród innych systemów ERP tym, że zawiera funkcjonalność specyficzną dla kilku wybranych branż. Oznacza to, że oprogramowanie bez zbędnych modyfikacji realizuje wymagane dla danej branży funkcje. Jest tak dlatego, że producent systemu - firma Infor - od lat rozwija system 'zaszywając' w nim doświadczenie lat pracy wielu konsultantów w wybranych branżach, z podziałem na ich mikro-specjalizację (np. specyfika działania wytwórców mięsa czerwonego, drobiu i ryb będzie się różniła między sobą).
Infor M3 jest w pełni zlokalizowany, przetłumaczony, ma zaplecze supportowe (lokalne i globalne) oraz wdrożeniowe (również lokalne i globalne). Jest łatwy w instalacji, nie wymaga kosztownych kastomizacji i odznacza się szybkim wdrożeniem. M3 pozwala na elastyczność w zarządzaniu złożonymi środowiskami, umożliwiając wprowadzanie szybkich zmian w dowolnym czasie. Stworzony w Javie, zapewnia również niezależność od platformy systemowej i sprzętowej. Jest to kompleksowy, scentralizowany system ERP, przeznaczony dla średnich i dużych producentów oraz dystrybutorów krajowych i międzynarodowych, obsługujący 19 języków i zlokalizowany dla +40 krajów.
W zestawie z platformą integracyjno-zarządczą Infor ION (Integration Open Network), Infor M3 stanowi kompletną ofertę dopasowaną do wymogów Klientów i zapewniającą elastyczność oraz intuicyjność całego rozwiązania. ION zapewnia możliwość integracji bardzo specjalistycznych rozwiązań oraz pozwala na łatwe uzyskiwanie informacji zarządczej na różnych szczeblach kierowania przedsiębiorstwem. Ponadto, ION zwiększa efektywność i intuicyjność pracy użytkowników poprzez pro-aktywne wysyłanie komunikatów i ostrzeżeń do całych grup zainteresowanych użytkowników. W budowie takiego rozwiązania zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne oraz doświadczenia wyszukiwarek internetowych takich jak Google, a także portali społecznościowych - np. Twitter czy Facebook. Dzięki takim właściwościom Infor M3 i ION, Klienci pracują z systemem w trybie podobnym do ich codziennych doświadczeń kontaktu z Internetem, również z urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet.
Producentem systemu Infor M3 i platformy ION jest firma Infor, która, z obrotami rzędu 2,8 mld USD, jest trzecim na świecie pod względem wielkości dostawcą aplikacji i usług biznesowych. Dzięki rozwiązaniom Infor już ponad 70 tysięcy przedsiębiorstw (dużych i średniej wielkości) może usprawniać operacje oraz intensyfikować rozwój w wielu sektorach przemysłu. W Polsce z systemu Infor M3 korzysta ponad 80 przedsiębiorstw z różnych branż. Jedynym partnerem Infor w Polsce, który oferuje Infor M3 (sprzedaż licencji, wdrożenie i opiekę powdrożeniową) jest firma Polish Consulting Company (PCC).
www.e-pcc.pl
www.infor.com
Infor M3 dla Branży Spożywczej Infor M3 dla Dystrybutorów Żywności Infor M3 Graphical Lot Tracker.pdf
JCommerce – MS BI
Platforma Microsoft Business Intelligence (MS BI) to kompleksowe rozwiązanie zapewniające integrację danych, ich analizę, jak i zaawansowane raportowanie. Pozwala gromadzić informacje z różnych systemów i aplikacji w jednym miejscu zwanym hurtownią danych. Następnie wykorzystując arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, platformę organizacyjną lub przeglądarkę WWW umożliwia przeglądanie raportów i analiz.
Grupa narzędzi MS BI używana jest na całym świecie. Ułatwia zarządzanie informacją w dużych organizacjach, a poprzez swoją uniwersalność i skalowalność wspiera również małe i średnie przedsiębiorstwa. W zależności od wielkości projektu i jego specyfiki dobierane są takie komponenty pakietu, które najbardziej odpowiadają potrzebom biznesowym Klienta. Jednocześnie rozwiązanie pozostaje otwarte na rozbudowę z wykorzystaniem nowych funkcjonalności w przyszłości
System oferuje użytkownikom biznesowym wiele funkcjonalności, m.in.:
  • Modelowanie – prototypowanie elastycznych modeli analitycznych;
  • Samoobsługowe BI – minimalizacja zaangażowania działu IT w proces tworzenia skomplikowanych modeli danych i raportów, dzięki wykorzystaniu PowerPivot i Power View ;
  • Raportowanie – pełen zakres funkcjonalności raportowych;
  • Analizy predykcyjne – identyfikacja trendów i przyczyny problemów w przedsiębiorstwie;
  • Integracja i zarządzanie danymi – pełna automatyzacja procesów ekstrakcji, przetwarzania i ładowania danych (ETL) z wielu rodzajów źródeł;
  • Big Data – wgląd w każdy rodzaj danych, niezależnie od ich rodzaju i rozmiaru;
  • Hurtownie danych – w pełni przygotowane środowisko do wdrożenia wysoce skalowanej i niezawodnej hurtowni danych;
  • Praca w grupie – optymalizacja współpracy, współdzielenie informacji z innymi pracownikami, zarządzania zasobami oraz szybkiego przeszukiwania danych;
  • Dostęp mobilny – zdalny dostęp do raportów, kokpitów menedżerskich i kart wyników na urządzeniach mobilnych;
  • Dane w chmurze – swobodne korzystanie z rozwiązań w chmurze (usługa Azure).
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
T Komp
Najważniejsze moduły CAQ:
NND 9000 – system do zarządzania dokumentacją wewnętrzną – rejestrowanie dokumentów przez uprawnione do tego osoby, możliwość definiowania praw dostępu do dokumentów na różnych poziomach (przegląd, opiniowanie, akceptacja, zatwierdzanie, modyfikacja), automatycznie generowane i wysyłane powiadomień drogą e-mail oraz na tablicę informacyjną programu, monity przypominające pracownikom o wykonaniu czynności związanych z dokumentem (np. monity o przegląd, opiniowanie czy zatwierdzenie), automatyczna dystrybucja dokumentu na podstawie przydzielonych uprawnień w odpowiednim czasie do odpowiednich osób, kontrola nad wersjami dokumentacji – w przypadku obowiązywania nowej wersji dokumentu stara nieaktualna wersja automatycznie przechodzi do archiwum, automatycznie generowana karta zmian, dziennik zdarzeń każdego dokumentu – pełna informacja kto, kiedy zapoznał się z danym dokumentem, ile razy dokument został wydrukowany przez pracownika, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne wykonywanie różnych rejestrów i raportów związanych z przechowywanymi w bazie dokumentami, pełnotekstowe i wielowątkowe przeszukiwanie dokumentacji, nadzór nad wydrukami dokumentów – wykonywanie wydruków wyłącznie przez osoby uprawnione i w określonej ilości, możliwość identyfikacji wydruku z dokumentem w systemie, możliwość zgłaszania potrzeby opracowania nowego dokumentu lub propozycji zmian w dokumencie istniejącym. Moduł NND 9000 Moduł NND Audit Moduł NND Claims Moduł NND Process Moduł NND DOC Moduł NND Dynamic
NND Process – system do mapowania procesów – autoryzowany dostęp do poszczególnych procesów - zabezpieczanie przed nieuprawnionymi modyfikacjami, możliwość tworzenia wielu poziomów procesów - od procesów głównych poprzez podprocesy, aż do pojedynczych działań i czynności, możliwość definiowania informacji o procesach takich jak: dane wejściowe i wyjściowe, właściwości procesu, uczestnicy, dokumenty i formularze itd., możliwość definiowania i prezentacji wskaźników i mierników procesów, integracja z aplikacjami wchodzącymi w skład systemu NND INTEGRUM oraz z innymi zewnętrznymi systemami informatycznymi np. klasy ERP, możliwość eksportu map procesów - pełna kontrola widoku wydruku, rozbudowany edytor graficzny pozwalający na rozrysowanie procesu wg wcześniej obranych założeń, łatwe i szybkie rysowanie schematów graficznych w przyjaznym dla użytkownika narzędziu, wersjonowanie procesów.
NND Audit – system do zarządzania auditami – możliwość sprawnego zaplanowania i przeprowadzenia auditów - automatycznie powstający harmonogram auditów podczas planowania, możliwość skorzystania z bazy wiedzy powstałej podczas przeprowadzania auditów wcześniejszych (cel, obszar, pytania, niezgodności, skuteczność działań), autoryzowany dostęp użytkowników do procesu auditu w ramach przydzielonych uprawnień, automatyzacja tworzenia planu auditu, pomocne listy wyboru: auditorów wewnętrznych, auditowanych celów, pytań auditowych itd., tworzenie listy pytań na podstawie wskazanego obszaru auditowania wg procesu, komórki organizacyjnej lub innego zdefiniowanego zakresu, przeprowadzenie auditu, odnotowywanie odpowiedzi, dowodów i wniosków z auditu w formie elektronicznej, możliwość załączania dowodów w formie dowolnych plików w postaci skanów, zdjęć, dokumentów, automatyczne generowanie monitów przypominających zainteresowanym osobom o wykonaniu czynności związanych z auditem, automatyczne generowanie informacji o audicie zainteresowanym osobom, automatycznie generowany raportu z auditu, współpraca z innymi modułami programu NND Integrum takimi jak dokumenty czy procesy, możliwość zgłoszenia niezgodności lub spostrzeżeń powstałych podczas auditu do modułu nadzorującego niezgodności i działania, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne tworzenie rejestrów i raportów oraz przeprowadzenie analizy z wyników danych auditów.
NND Claims – system do zarządzania niezgodnościami – możliwość wypełniania elektronicznych kart niezgodności, spostrzeżeń, reklamacji, możliwość przypisania i planowania ścieżek realizacji działań (np. korygujących, zapobiegawczych czy korekcyjnych), budowa workflow - nadawanie uprawnień i wyznaczanie osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy realizacji działań, automatycznie generowane monity przypominające pracownikom o realizacji poszczególnych etapów działań, automatycznie generowana informacja zwrotna na temat wywiązania się pracowników z przydzielonych zadań, automatyczne przypominanie o spóźnieniach, możliwość wydruku raportów z przeprowadzonych działań naprawczych i doskonalących, ocena trafności i skuteczności podjętych działań, kontrola czasu realizacji poszczególnych działań, szybkie wyszukiwanie niezgodności, działań lub reklamacji, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne budowanie dowolnych rejestrów i statystyk, analiza danych.
Moduł wspomagający obieg dokumentacji zewnętrznej:
NND DOC – system do zarządzania i obiegu dokumentów zewnętrznych – definiowanie typów dokumentów przychodzących (wygląd formatki rejestrującej dokument, szablony obiegów, standardowe uprawnienia), automatyczna rejestracja dokumentu do programu bezpośrednio z urządzenia skanującego, graficzny i bardzo prosty w obsłudze interfejs, definiowanie ścieżki obiegu dokumentu (workflow) za pomocą metody drag&drop, przypisywanie ról, czasów reakcji oraz odpowiedzialnych osób lub funkcji do każdego kroku procesu, możliwość definiowania tzw. szablonów uprawnień pozwalających określać standardowe obiegi dokumentów, znajdowanie dowolnego dokumentu w kilka sekund np. poprzez drzewko segregatorów, narzędzie znajdź/wybierz, tzw. szybkie wyszukiwanie, archiwizacja dokumentów: łatwy i szybki dostęp do dokumentów archiwalnych, możliwość grupowania dokumentów w sprawy, projekty, grupy, automatyczne tworzenie się rejestrów: rejestru pism wychodzących i przychodzących, rejestru spraw, rzeczowego wykazu akt itp. kontrola i nadzór nad czasem dokonywania poszczególnych zatwierdzeń, przeglądów, opinii możliwość współpracy z innymi programami zewnętrznymi np. systemem finansowo księgowym w przypadku faktur czy też programem klasy ERP w przypadku zleceń lub zamówień.
Moduł wspomagający tworzenie elektronicznych formularzy:
NND Dynamic – kreator elektronicznych formularzy – przyjazny dla użytkownika i prosty w obsłudze projektant elektronicznych formularzy, rozmieszczenie pól metodą drag&drop, dowolność w definiowaniu ilości statusów i pól formularza na każdym z nich, pełne możliwości formatowania stylu formularza, definicja zakładek formularza, rozmieszczenie przycisków stertujących, przypisanie pól z bazy danych, definicja akcji przycisków, łatwe definiowanie ścieżki obiegu, uprawnionych oraz sposobu i treści powiadomień, możliwość relacyjnego łączenia formularzy ze sobą, możliwość podłączenia pod formularze źródeł danych z innych zewnętrznych systemów (współpraca z ERP, HR, FK itd.), definiowanie i publikacja raportów w postaci tabel, terminarzy, wykresów.
Logos
Business Intelligence (BI) to system informatyczny wspomagający procesy podejmowania decyzji. Te nowoczesne narzędzia pozwalają zaoszczędzić czas i uniknąć wielu błędnych rozstrzygnięć. W warunkach zaostrzonej konkurencji korzystanie z nich stało się koniecznością.
Hurtownia danych, która jest sercem systemu Business Intelligence gromadzi dane z różnych aplikacji funkcjonujących w przedsiębiorstwie, oczyszcza je i integruje w jeden wspólny model. Źródłami danych mogą być systemy ERP, CRM, dedykowane programy napisane dla przedsiębiorstwa, arkusze kalkulacyjne, pliki tekstowe i wiele innych. Oczyszczenie i integracja pozwala połączyć dane z wielu różnorodnych systemów w spójną, aktualną i wiarygodną informację. Mając tak przygotowane dane można przystąpić do raportowania, analizy i prognozowania.
Jeszcze niedawno systemy Business Intelligence były wyłączną domeną wielkich korporacji. Podczas naszej prezentacji pokażemy, że nowe systemy BI znalazły się w zasięgu średnich i małych firm. Teraz również one mogą skorzystać z dobrodziejstw BI w postaci przyspieszenia procesu podejmowania decyzji przy jednoczesnym optymalnym wykorzystaniu wiarygodnych informacji.
Aby skorzystać z tych osiągnięć trzeba nawiązać długofalową współpracę z dostawcą, który nauczy się biznesu klienta, zrozumie jego procesy, przeanalizuje gromadzone dane. Wtedy możliwe będzie stworzenie systemu BI, który ułatwi "przewidywanie". W trakcie prezentacji przedstawimy narzędzia ułatwiające skuteczne zarządzanie firmą, wchodzące w skład naszego rozwiązania predict - BI on time.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 25 lutego 2016 r.
Czwartek, 09:15
Miejsce: Poznań, Hotel 500 Tarnowo Podgórne
62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 139
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel 500 Tarnowo Podgórne
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
iPCC sp. z o.o. Infor (Polska) Sp. z o.o. JCommerce S.A. Vecto Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. TKomp Logos Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl