Rozwiązania
7milowy – SAP SPRINT ERP
System SAP – najwyższy światowy standard ERP – stał się najczęściej wykorzystywanym systemem w Polsce. Pracują na nim nie tylko największe korporacje i spółki giełdowe, ale też małe i średnie firmy, które także chcą podnosić swoją sprawność organizacyjną poprzez wdrażanie renomowanych rozwiązań SAP. Aż 80% firm wykorzystujących SAP to przedstawiciele sektora MŚP. W Polsce już ponad 1500 przedsiębiorstw korzysta z rozwiązań SAP.
System SAP SPRINT ERP jest certyfikowanym rozwiązaniem SAP Business All-in-One, dedykowanym specjalnie dla firm średniej wielkości. To kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie do zarządzania kluczowymi obszarami działalności firmy, zawierające zamodelowane procesy biznesowe, przeznaczone do szybkiego wdrożenia, skalowalne, które jest dostosowane do realiów finansowych, w jakich poruszają się polskie firmy z sektora MŚP.
Rozwiązanie obejmuje metodykę wdrożeniową, sprawdzoną w firmach średniej wielkości, narzędzia organizacyjne i informatyczne wspomagające proces wdrożeniowy oraz pakiet gotowych funkcjonalności w poszczególnych obszarach biznesowych:
- Rachunkowość finansowa;
- Księgowość majątku trwałego;
- Kontroling;
- Planowanie produkcji;
- Gospodarka materiałowa;
- Sprzedaż i dystrybucja.
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji.
MagikINFO – Manage IT easy
Comarch
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach
działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej
funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP
dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia
działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR,
ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy
zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych.
Folder Comarch ERP XL
Infortes
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach
działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej
funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP
dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia
działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR,
ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy
zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych.
Green Company – Case Study
Jal – Case Study
Kupiec – Case Study
Wader-Woźniak – Case Study
Infortes
Infortes MES to system informatyczny który rozszerza standardową funkcjonalność systemów ERP Comarch. Infortes MES pozwala na szczegółowe śledzenie procesu produkcyjnego zachodzącego na liniach produkcyjnych oraz ewidencję danych bezpośrednio przy stanowiskach produkcyjnych. To doskonałe uzupełnienie systemu klasy ERP dedykowane dla firm produkcyjnych.
System przekazuje bezpośrednio informacją z wydziałów produkcyjnych o bieżących zdarzeniach związanych z procesem wytwórczym. Jest to uzupełnienie systemu ERP w firmach, w których to istotne są: identyfikacja bezbłędnych i aktualnych danych dotyczących historii procesów produkcyjnych i logistycznych (traceability) oraz możliwość monitorowania czasu pracy zasobów ludzkich oraz maszyn.
Infortes MES
Industrial Application Software
caniasERP jest elastycznym oraz posiadającym możliwość integracji oprogramowaniem klasy ERP przeznaczonym dla firm sektora MSP (małe, średnie przedsiębiorstwa). Portfolio rozwiązania canias ERP zbudowane jest na klasycznych funkcjonalnościach ERP oraz połączeniu 40 modułów, które oferują szeroką gamę możliwości. Oprócz planowania, zaopatrzenia, zarządzania materiałami oraz produkcją canias ERP również pokrywa poniższe sektory – sprzedaż, CRM, zarządzanie finansami, projektami i dokumentami, jak również jest kompletnym rozwiązaniem do zarządzania wieloma różnymi procesami.
Pod względem logiki biznesowej, system ERP może być użyty w dwóch formach – standardowej oraz indywidualnej, moduły są dopierane do specyficznych potrzeb klienta. Canias ERP zapewnia niezwykłą możliwości adaptacyjne dzięki własnemu środowisku rozwoju jak również poprzez otwarty kod źródłowy, co wyróżnia ten system od innych systemów klasy ERP dostępnych na rynku. Elastyczność wraz z szerokim zakresem integralności czyni canias ERP narzędziem wspierającym firmy w optymalizacji procesów biznesowych oraz zapewnia im konkurencyjność.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
- Finansów;
- Sprzedaży;
- Marketingu;
- Logistyki;
- IT;
- HR.
- Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
- Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
- Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
- Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
- Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
- Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
- Zarządzanie Finansami;
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
- Zarządzanie Usługami i Projektami;
- Zarządzanie Produkcją;
- Zarządzanie Serwisem;
- Analizy Biznesowe;
- HR;
- Integracja z systemami zewnętrznym.
Monitor ERP System
Monitor ERP jest rozwijany dla firm produkcyjnych od ponad 30 lat i używany przez tysiące użytkowników ze średnich i małych firm. Efektywnie integruje: Sprzedaż, Produkcję, Halę maszyn, Zakupy, Magazyn i Księgowość.
Bogatą funkcjonalność uzupełnia panel zarządczy z wybranymi KPI, Business Intelligence, komunikacja EDI, Konfigurator Produktów, elektroniczne zarządzanie fakturami, praca mobilna dla handlowców i serwisantów, rejestracja ruchu materiałów z wykorzystaniem PDA, raportowanie czasu operacji na hali produkcyjnej, Integracji z maszynami oraz wiele narzędzi do analiz i bieżącego wsparcia firmy produkcyjnej.
Jest dostępny w języku polskim i spełnia polskie wymagania prawne.
Mobile Climate Control – Case Study
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe
przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary
funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie
produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP
decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy
sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane
planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA®
ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie,
wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe
wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się
polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.