Rozwiązania
7milowy – SAP SPRINT ERP
System SAP – najwyższy światowy standard ERP – stał się najczęściej wykorzystywanym systemem w Polsce. Pracują na nim nie tylko największe korporacje i spółki giełdowe, ale też małe i średnie firmy, które także chcą podnosić swoją sprawność organizacyjną poprzez wdrażanie renomowanych rozwiązań SAP. Aż 80% firm wykorzystujących SAP to przedstawiciele sektora MŚP. W Polsce już ponad 1500 przedsiębiorstw korzysta z rozwiązań SAP.
System SAP SPRINT ERP jest certyfikowanym rozwiązaniem SAP Business All-in-One, dedykowanym specjalnie dla firm średniej wielkości. To kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie do zarządzania kluczowymi obszarami działalności firmy, zawierające zamodelowane procesy biznesowe, przeznaczone do szybkiego wdrożenia, skalowalne, które jest dostosowane do realiów finansowych, w jakich poruszają się polskie firmy z sektora MŚP.
Rozwiązanie obejmuje metodykę wdrożeniową, sprawdzoną w firmach średniej wielkości, narzędzia organizacyjne i informatyczne wspomagające proces wdrożeniowy oraz pakiet gotowych funkcjonalności w poszczególnych obszarach biznesowych:
- Rachunkowość finansowa;
- Księgowość majątku trwałego;
- Kontroling;
- Planowanie produkcji;
- Gospodarka materiałowa;
- Sprzedaż i dystrybucja.
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji.
MagikINFO – Manage IT easy
Comarch
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach
działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej
funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP
dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia
działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR,
ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy
zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych.
Folder Comarch ERP XL
Infortes
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach
działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej
funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP
dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia
działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR,
ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy
zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych.
Green Company – Case Study
Jal – Case Study
Kupiec – Case Study
Wader-Woźniak – Case Study
Infortes
Infortes MES to system informatyczny który rozszerza standardową funkcjonalność systemów ERP Comarch. Infortes MES pozwala na szczegółowe śledzenie procesu produkcyjnego zachodzącego na liniach produkcyjnych oraz ewidencję danych bezpośrednio przy stanowiskach produkcyjnych. To doskonałe uzupełnienie systemu klasy ERP dedykowane dla firm produkcyjnych.
System przekazuje bezpośrednio informacją z wydziałów produkcyjnych o bieżących zdarzeniach związanych z procesem wytwórczym. Jest to uzupełnienie systemu ERP w firmach, w których to istotne są: identyfikacja bezbłędnych i aktualnych danych dotyczących historii procesów produkcyjnych i logistycznych (traceability) oraz możliwość monitorowania czasu pracy zasobów ludzkich oraz maszyn.
Infortes MES
SUMA System
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów
Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju,
rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz
identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na
dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia
produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów
kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej
pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania.
Wybrane Wdrożenia Programu SUMA System
Inform-Tech
Wiodącą linie produktów firmy INFORM-TECH stanowi rodzina programów Prolab-3 klasy LIMS. Zastosowano w nich, unikalną dla rozwiązań tej klasy, koncepcję indywidualnego modelowania procesów biznesowych pod konkretne potrzeby Organizacji.
PPA Prolab to autorskie oprogramowanie klasy LIMS wspomagające laboratorium w zakresie zarządzania strukturą organizacyjną, zasobami, danymi o procesach i wynikach badań oraz dokumentacją. Tworzą je aplikacje realizujące wskazane funkcjonalności. Aplikacje te mogą działać autonomiczne lub tworzyć zintegrowane rozwiązanie informatyczne w ramach platformy PPA.
Programowalna Platforma Aplikacji PPA umożliwia dostosowanie aplikacji do specyficznych wymagań klienta, implementację indywidualnych modeli procesów, automatyzację zbierania danych z aparatów pomiarowych oraz wymianę danych z systemami ERP.
Dostęp do wybranych funkcjonalności realizowany jest poprzez klienta natywnego lub przeglądarkę internetową, również na urządzeniach mobilnych. Dla urządzeń mobilnych istnieje również aplikacja do wprowadzania danych offline z możliwością ich synchronizacji z bazą danych rozwiązania.
CSB-System
Portfolio rozwiązań CSB-System obejmuje:
- Oprogramowanie do zarządzania procesami: Enterprise Resource Planning (ERP), System Planowania Procesów, Rejestracja Danych Produkcyjnych, Mobilna Rejestracja Danych, Computer Integrated Manufacturing (CIM) oraz Manufacturing Execution System (MES);
- Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem: Human Resources (HR), Księgowość i Finanse, Supply Chain Management (SCM), Customer Relationship Management (CRM), Electronic Data Interchange (EDI), Business Intelligence (BI), Dokumenten-Management-System (DMS) oraz Business Process Management (BPM);
- Oprogramowanie dla mobilnych rozwiązań w przedsiębiorstwie i w terenie: M-ERP®, Zarządzanie Przedstawicielami w Terenie, Sterowanie Transportem i Tracing Pojazdów Transportowych, Planowanie Tras, Serwisy WEB;
- Usługi: CSB Cloud Service, Doradztwo Organizacyjne Przedsiębiorstw, Szkolenia, Serwis (24/7);
- Sprzęt z modułami oprogramowania do zarządzania procesami: CSB-Rack®, CSB-Vision-Meater®, CSB-Image-Meater®, Stacja Zarządzania Magazynami (LVR), Stacja Zarządzania przepływem Towarów (MFR) oraz Stanowisko Kontroli CSB.