Rozwiązania
Infortes
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach
działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej
funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP
dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia
działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR,
ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy
zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych.
Green Company – Case Study
Jal – Case Study
Kupiec – Case Study
Wader-Woźniak – Case Study
Infortes
Infortes MES to system informatyczny który rozszerza standardową funkcjonalność systemów ERP Comarch. Infortes MES pozwala na szczegółowe śledzenie procesu produkcyjnego zachodzącego na liniach produkcyjnych oraz ewidencję danych bezpośrednio przy stanowiskach produkcyjnych. To doskonałe uzupełnienie systemu klasy ERP dedykowane dla firm produkcyjnych.
System przekazuje bezpośrednio informacją z wydziałów produkcyjnych o bieżących zdarzeniach związanych z procesem wytwórczym. Jest to uzupełnienie systemu ERP w firmach, w których to istotne są: identyfikacja bezbłędnych i aktualnych danych dotyczących historii procesów produkcyjnych i logistycznych (traceability) oraz możliwość monitorowania czasu pracy zasobów ludzkich oraz maszyn.
Infortes MES
Gardens-Software
Gardens ERP [GERP]
System Gardens ERP [GERP] zawiera w sobie wbudowane środowisko rozwoju aplikacji, dzięki czemu wszystkie rozwiązania wraz ze swoją logiką są wbudowane w środowisku Gardens, co zapewnia pełną elastyczność i szybki ich rozwój. Wszystkie obszary mogą ulegać dowolnym przekształceniom nawet w trakcie działania systemu. Największą zaletą systemu są niewyobrażalne zdolności adaptacyjne i możliwość ciągłego rozwoju funkcjonalności.
Rozwiązania Gardens ERP [GERP] – dostosowane do potrzeb klientów.
System GERP - kompleksowe rozwiązanie ułatwiające realizację celów strategicznych i operacyjnych, dzięki zarządzaniu informacją i pełnej kontroli nad procesami biznesowymi zachodzącymi w firmie.
Rozwiązania hybrydowe – tam gdzie występują ograniczenia korporacyjne, techniczne lub finansowe, w rozbudowie systemu ERP z powodzeniem można zastosować rozwiązania Gardens. Dzięki elastyczności architektury system Gardens może stanowić doskonałe uzupełnienie istniejącego systemu ERP dając niemal nieograniczone możliwości funkcjonalne, przy zachowaniu spójności informacji i obniżeniu kosztów wdrożenia zmian.
Rozwiązania dedykowane – dzięki zastosowaniu zintegrowanego środowiska programistycznego IDE GAM, możliwe jest rozwijanie prawdziwie dedykowanych, wyjątkowych rozwiązań, które przynoszą wymierne korzyści finansowe. Platforma IDE GAM jest w pełni dostępna dla naszych Klientów i Partnerów, co oznacza możliwość samodzielnego rozwijania dedykowanych rozwiązań lub wykorzystania w tym celu zasobów naszych Partnerów wdrożeniowych.
DATEV.pl
Sage Symfonia ERP wdrażana przez specjalistów DATEV.pl jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa, pozwala m.in. na wygenerowanie w bardzo prosty sposób Jednolitego Pliku Kontrolnego . Elastyczna budowa powoduje, że system można łatwo dopasować do potrzeb firmy Klienta, a DATEV.pl oferuje także szereg autorskich rozwiązań dedykowanych, dzięki którym można stworzyć idealnie skrojone rozwiązanie IT. Sage Symfonia ERP to intuicyjne, proste i efektywne zarządzanie firmą.
enova365 to wdrażany przez firmę DATEV.pl nowoczesny system ERP stworzony z myślą o użytkowniku. Automatyzuje procesy w firmie, dzięki czemu są wykonywane sprawniej, zapewniając kontrolę przebiegu i rezultatów. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii zapewnia łatwą integrację z innymi rozwiązaniami, np. branżowymi.
System jest w pełni skalowalny, co w praktyce oznacza, że rozbudowa aplikacji nie wymaga reorganizacji firmy, wymiany baz, konwersji czy migracji danych. enova365 wnosi więc do firmy potencjał rozwojowy – dbając, by system dostosowywał się do skali biznesu, a nie firma do systemu.
System jest dostępny w trzech modelach:
- Klasycznym – obsługiwanym lokalnie jako instalacja w środowisku IT;
- Zdalnym – udostępnionym w interfejsach: przeglądarkowym, dotykowym oraz komórkowym;
- Oraz modelu mieszanym (hybrydowym) – łączącym zalety powyższych.
Monitor ERP System
Monitor ERP jest rozwijany dla firm produkcyjnych od ponad 30 lat i używany przez tysiące użytkowników ze średnich i małych firm. Efektywnie integruje: Sprzedaż, Produkcję, Halę maszyn, Zakupy, Magazyn i Księgowość.
Bogatą funkcjonalność uzupełnia panel zarządczy z wybranymi KPI, Business Intelligence, komunikacja EDI, Konfigurator Produktów, elektroniczne zarządzanie fakturami, praca mobilna dla handlowców i serwisantów, rejestracja ruchu materiałów z wykorzystaniem PDA, raportowanie czasu operacji na hali produkcyjnej, Integracji z maszynami oraz wiele narzędzi do analiz i bieżącego wsparcia firmy produkcyjnej.
Jest dostępny w języku polskim i spełnia polskie wymagania prawne.
Mobile Climate Control – Case Study
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji.
MagikINFO – Manage IT easy
Kompred
Kompred Sp. z o.o. zajmuje się wdrażaniem systemu klasy ERP Streamsoft Prestiż.
System ERP Streamsoft Prestiż to wielomodułowe oprogramowanie, które potrafi bardzo dobrze przystosować się do specyficznych warunków funkcjonowania przedsiębiorstw, działających w różnych branżach. W systemie dostępnych są m. in. moduły:
- Handlowo-Magazynowy;
- Zarządzania Produkcją;
- Logistyka;
- Serwis;
- CRM;
- DMS;
- Finanse-Księgowość;
- Kadrowo-Płacowy.
COM4IT
Autorskie systemy COM4IT wspierają procesy magazynowe, logistyczne i produkcyjne w firmach z różnych branż. Złożoność i różnorodność procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, jak również konieczność ich usprawnienia i kontroli stanowią podstawę wdrażanych przez nas projektów. Odpowiedni dobór technologii w danym rozwiązaniu, indywidualne podejście do analizowanych procesów oraz pełna integracja w jednorodną strukturę informatyczną są dla nas kluczowe.
4WMS to rozbudowany system kompleksowego zarządzania operacjami magazynowymi w przedsiębiorstwach o różnej wielkości i specyfice działalności. Sprawuje stały nadzór nad ruchem towarów w poszczególnych lokalizacjach, usprawnia obsługę procesów pośrednich i minimalizuje błędy, a poprzez możliwość elastycznego dostosowania, stanowi dedykowany system dla Użytkowników.
Głównym zadaniem systemu 4MRP jest wsparcie procesu produkcyjnego na wielu obszarach organizacyjnych i funkcjonalnych w przedsiębiorstwie. Stanowi narzędzie bieżącej kontroli i informacji dotyczących m. in. etapów realizacji poszczególnych zleceń produkcyjnych, ich specyfiki, śledzenia partii, jak również zarządzania zasobem ludzkim i parkiem maszynowym.
Zakresy operacji występujących na magazynach i produkcji bardzo często wychodzą poza swoje obszary działania, dlatego też umożliwiamy migrację funkcjonalności pomiędzy poszczególnymi systemami lub pełną integrację w jednolite rozwiązanie.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.
Madar
Madar 7 ERP w chmurze.
To rozwinięcie dostępnego od wielu lat na rynku Madar 7, w którym dostęp do wszystkich funkcjonalności realizowany jest przez przeglądarkę internetową działającą na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu.
Możliwość pracy na urządzeniach mobilnych takich jak tablety czy smartfony pozwala na wykorzytanie ich w procesach sprzedaży, akwizycji zamówień czy monitorowania procesów produkcji - a udostępnienie danych w chmurze daje możliwość zaangażowania wszystkich użytkowników – pracowników, klientów, dostawców - w procesy biznesowe.
System Madar 7 zawiera zintegrowane moduły:
- Handel i magazynowanie – fakturowanie, zamówienia, gospodarka magazynowa;
- Księgowość – księgi handlowe, KPR, rachunkowość zarządcza, środki trwałe, amortyzacja, deklaracje elektroniczne;
- Produkcja – MRP, zaopatrzenie, rozliczenie produkcji, karty pracy;
- Kadry-Płace – umowy o pracę, karty pracy, listy płac, umowy zlecenia, absencje;
- Elektroniczny sekretariat – kontakty z klientami (CRM), dziennik korespondencji, obieg dokumentów.
Exact Software Poland
Exact dla Produkcji
Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.
Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.
Axence
Axence nVision® to profesjonalne oprogramowanie do monitorowania i zarządzania zasobami IT niezależnie od wielkości infrastruktury sieciowej. Składa się z pięciu modułów funkcjonalnych: Network, Inventory, Users, HelpDesk oraz DataGuard. Umożliwia kompleksowe monitorowanie sieci i aktywności użytkowników, inwentaryzację sprzętu i oprogramowania, zdalną pomoc techniczną oraz ochronę danych przed wyciekiem.
Program można pobrać w pełni funkcjonalnej wersji bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń sieciowych. Dodatkowo, dzięki 10 darmowym Agentom nVision, użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać siecią złożoną z dziesięciu stacji roboczych.
Axence nVision 9
Wsparcie Techniczne Axence