Rozwiązania – Konferencja w Rzeszowie, 23 listopada 2017 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Rzeszowie, 23 listopada 2017 r.

Rozwiązania
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.
Dlaczego Archman? Case Study – Kopalnia Soli Wieliczka Case Study – Medicare Sp. z o.o.
FEBIT
Tematem wystąpienia będzie przedstawienie produktu FORMVERSE jako przykład rozwiązania problemów z obiegiem dokumentów i automatyzacją procesów biznesowych w organizacji. Jest to rozwiązania zintegrowane z obsługą poczty elektronicznej – a przez to łatwe do opanowania przez użytkowników.
Prostota obsługi wraz z szerokimi możliwościami konfiguracji i agregacji różnych danych z różnych źródeł stanowią mocne atuty rozwiązania. Możliwe są do zaimplementować nawet bardzo złożone procesy. Mechanizm delegowania, monitorowania oraz system raportów czynią z rozwiązania bardzo efektywne narzędzie w codziennej pracy. Dedykowany moduł integracyjny pozwala na wymianę danych z innymi systemami informatycznymi, jakich używa organizacja.
Intense
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
  • Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
  • Zaawansowanego zarządzania projektami;
  • Budżetowania, Planowania, Controllingu;
  • Hurtowni Danych i Business Intelligence;
  • Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
  • Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
  • Dedykowanych rozwiązań branżowych.
Platforma INTENSE – Folder Informacyjny
Petrosoft.pl
Petrosoft.pl oferuje:
  • Projektowanie, realizacja i wdrażanie autorskich rozwiązań w zakresie oprogramowania Petrosoft.pl w technologii Dot.Net, ASP.Net, Sharepoint + Nintex.
  • Kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne na specjalne zamówienie Klientów – instalacja i obsługa złożonych centrali telefonicznych (Alcatel) i centrów teleinformatycznych;
  • Kompleksową obsługę informatyczną firm (outsourcing informatyczny) – obsługa 24h;
  • Dostawę i konfiguracja sprzętu i oprogramowania (komputery, serwery, macierze, notebooki);
  • Dostawę rozwiązań firmy Microsoft.
Nasze produkty:
  • Magazyn Wysokiego Składowania (WMS) w pełni zautomatyzowany i współpracujący z urządzeniami mobilnymi (automatyzacja inwentaryzacji). System WMS Petrosoft.pl może być zintegrowany z dowolnym systemem ERP;
  • Autorski system CRM z możliwością integracji z systemami ERP (Comarch i inne);
  • Elektroniczny Obieg Dokumentów „EOD” – kompleksowe w pełni zautomatyzowane rozwiązanie integrujące się z dowolnym ERP (SAP, CDN-XL, Teta, inne...) wraz z autorską aplikacją skanującą dokumenty na wejściu. Jako Partner firmy Nintex posiadamy również duże doświadczenie w implementacji dowolnych procesów biznesowych w elastycznym środowisku Sharepoint;
  • WARS (Web Active Report System) – aplikacja do udostępniania raportów analitycznych w formie dynamicznej (Daschboard / Pivot) lub statycznej przez portal www. Możliwość podpięcia dowolnych źródeł danych kompatybilnych ze standardem SQL’92 (MS-SQL, Oracle, inne...)
  • eHelpDesk do zarządzania działami IT oraz serwisami z obsługą zdarzeń i nadzorem realizacji umów SLA (zgodny z ITIL);
  • eFaktura - wysyłanie, odbieranie i przechowywanie faktur w formie elektronicznej, potwierdzona podpisem elektronicznym;
  • System Logistyki Kolejowej (Lotos Kolej i KGHM Miedź), jako przykład oprogramowanie tworzone indywidualnie w pełni „uszytego” wg wymagań Klienta – obecnie ponad 150 urządzeń mobilnych z naszym systemem nadzoruje logistykę kolejową w kraju;
  • Oprogramowania na urządzenia mobilne;
  • Moduły produkcyjne z możliwością integracji z dowolnymi systemami ERP (rejestracja czasu pracy, receptury produkcyjne, rozliczanie produkcji);
  • Moduł Stacji Paliw do CDN XL i innych systemów ERP.
Nasze zasoby:
  • Profesjonalny Dział Wsparcia czynny w dni robocze w godzinach 7-17 obsługujący kilka tysięcy osób w kilkudziesięciu firmach w kraju;
  • Wsparcie informatyczne platform na morzu oraz wybranych Klientów w trybie 365/24;
  • Zespół programistów – kilkanaście osób biorących udział w projektach dla największych firm w kraju i zagranicą;
  • DataCenter - świadczenie usług SaaS (wynajem oprogramowania) oraz wynajem hardware;
  • Doświadczony zespół analityków biznesowych oraz wdrożeniowców.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 23 listopada 2017 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Rzeszów, Hilton Garden Inn ****
35-315 Rzeszów, al. mjr. Wacława Kopisto 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Archman Sp. z o.o. FEBIT Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.