Rozwiązania
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Ingenes
INGENES.E-Dokument to kompleksowe rozwiązanie, które przyspieszy i ułatwi obsługę wszystkich dokumentów krążących po firmie oraz wymienianych z kontrahentami. System obsługuje zarówno pliki PDF czy xml jak i skany dokumentów papierowych, z ekstrakcją danych, opisem analitycznym i merytorycznym, oraz wymianą danych z systemem ERP. Może również częściowo zastąpić, jak i uzupełnić obecne w firmie rozwiązanie EDI.
- Archiwizacja;
- Wysyłka;
- Odbiór i zatwierdzanie;
- OCR;
- Integracja z ERP;
- Workflow wewnętrzne;
- EDI.
Ingenes
Microsoft CRM – wspomaga organizacje działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta jak i pozostałych działów.
Zdecydowanie usprawnia pracę, ułatwia zarządzanie zespołem, pozwala na optymalizację działań. Przyspiesza podejmowanie właściwych decyzji.
- Cała historia kontaktów z klientem potencjalnym (rozmowy, maile), informacje na temat ofert i zamówień oraz konkurencji znajdują się w jednym miejscu;
- Oferty są lepiej dostosowane do klienta, a przepływ informacji i dokumentacji sprawniejszy;
- Dostępne są różnego typu raporty i prognozy ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem;
- Rośnie skuteczność działu marketingu/handlu w działaniach związanych z pozyskiwaniem zamówień (wyciąganie wniosków, współdzielenie doświadczeń, optymalizacja działań, priorytety, targetowanie);
- MS CRM jest dostosowany do indywidualnych potrzeb poszczególnych osób w firmie – łatwa kastomizacja i integracja z ERP.
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
- Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
- Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
- Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
- Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
- Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
- Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
- Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
- Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
- Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
- Modelowanie własnych procedur obiegu;
- Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
- Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
- Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
- Finansów;
- Sprzedaży;
- Marketingu;
- Logistyki;
- IT;
- HR.
- Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
- Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
- Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
- Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
- Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
- Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
- Zarządzanie Finansami;
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
- Zarządzanie Usługami i Projektami;
- Zarządzanie Produkcją;
- Zarządzanie Serwisem;
- Analizy Biznesowe;
- HR;
- Integracja z systemami zewnętrznym.
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe
przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary
funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie
produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP
decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy
sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane
planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA®
ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie,
wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe
wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się
polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości.
Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
- Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
- Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
- Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
- Remonty;
- Pracownicy (Kadry, Płace);
- CRM;
- Przepływ Dokumentów;
- Analizy Wielowymiarowe.
Todis Consulting
Epicor ERP to kompleksowy i nowoczesny pakiet aplikacji dla przedsiębiorstw, który pomaga zoptymalizować produktywność w całej organizacji. System ten łączy doświadczenia uzyskane w ponad czterdziestoletniej historii projektowania aplikacji w jednym zestawie, który zapewnia światowej klasy funkcjonalność przy niskich, całkowitych kosztach użytkowania TCO. Wyróżnikiem Epicora jest ścisła orientacja na branże produkcyjną i dystrybucyjną, co owocuje dogłębną znajomością procesów i problemów wymagających rozwiązania dzięki narzędziom informatycznym.
Cechą charakterystyczną rozwiązania firmy Epicor jest także rozdzielenie warstwy informatycznej oprogramowania (technologii) od warstwy biznesowej. Warstwa biznesowa oparta jest na procedurach, które są podzielone na łatwo dostępne i proste w obsłudze funkcjonalności, przez co znacznie łatwiej jest dopasowywać całość rozwiązania do potrzeb użytkownika. Dzięki takiemu podejściu system Epicor ERP może obsługiwać klientów różnej wielkości i o różnym stopniu zróżnicowania organizacyjnego - od małych firm po największe korporacje międzynarodowe w wielu branżach, od przemysłu maszynowego, motoryzacyjnego, lotniczego, poprzez meblarstwo, produkcję urządzeń medycznych czy elektrycznych, przetwórstwo tworzyw sztucznych, na dystrybucji i usługach skończywszy. Potwierdzeniem innowacyjności Epicor ERP jest przyznanie mu po raz kolejny statusu Wizjonera na rynku ERP przez niezależną firmę badawczą Gartner.
Abas ERP to system wspierający przedsiębiorstwa produkcyjne w procesie zarządzania.
Oferuje szeroki zakres funkcjonalności już w standardzie, co znacznie wpływa na
optymalizacje procesów i poprawę jakości obsługi przedsiębiorstwa. System w trakcie
bieżących procesów produkcyjnych, tworzy podstawę do analiz finansowych wchodzących
w skład rachunkowości zarządczej. Analizy można przeprowadzać w kontekście produktów,
grup produktów, usług, grup usług oraz w zależności od organizacji działów, wydziałów,
oddziałów, jednostek gospodarczych, itd.
Virtual Technologies IT
FortiGate – zintegrowane platformy bezpieczeństwa
Platforma kompleksowego bezpieczeństwa – FortiGate – zapewnia wszechstronną ochronę
nie komplikując jednocześnie obecnej struktury sieci. Fortinet oferuje urządzenia od najniższej
serii FortiGate-20 przeznaczonej dla małych biur do serii FortiGate-5000 – rodziny urządzeń
dla bardzo dużych przedsiębiorstw, dostawców usług oraz operatorów telekomunikacyjnych.
Platforma FortiGate łączy w sobie FortiOS™ – dedykowany do obsługi modułów bezpieczeństwa
system operacyjny oraz FortiASIC – specjalnie zaprojektowane procesory aby zagwarantować
pchronę o wyjątkowo dużej wydajności.