Rozwiązania
Infortes
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach
działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej
funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP
dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia
działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR,
ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy
zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych.
Green Company – Case Study
Jal – Case Study
Kupiec – Case Study
Wader-Woźniak – Case Study
Infortes
Infortes MES to system informatyczny który rozszerza standardową funkcjonalność systemów ERP Comarch. Infortes MES pozwala na szczegółowe śledzenie procesu produkcyjnego zachodzącego na liniach produkcyjnych oraz ewidencję danych bezpośrednio przy stanowiskach produkcyjnych. To doskonałe uzupełnienie systemu klasy ERP dedykowane dla firm produkcyjnych.
System przekazuje bezpośrednio informacją z wydziałów produkcyjnych o bieżących zdarzeniach związanych z procesem wytwórczym. Jest to uzupełnienie systemu ERP w firmach, w których to istotne są: identyfikacja bezbłędnych i aktualnych danych dotyczących historii procesów produkcyjnych i logistycznych (traceability) oraz możliwość monitorowania czasu pracy zasobów ludzkich oraz maszyn.
Infortes MES
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
- MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
- BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
- PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
- DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
sterowanych numerycznie; - TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Ingenes
INGENES.E-Dokument to kompleksowe rozwiązanie, które przyspieszy i ułatwi obsługę wszystkich dokumentów krążących po firmie oraz wymienianych z kontrahentami. System obsługuje zarówno pliki PDF czy xml jak i skany dokumentów papierowych, z ekstrakcją danych, opisem analitycznym i merytorycznym, oraz wymianą danych z systemem ERP. Może również częściowo zastąpić, jak i uzupełnić obecne w firmie rozwiązanie EDI.
- Archiwizacja;
- Wysyłka;
- Odbiór i zatwierdzanie;
- OCR;
- Integracja z ERP;
- Workflow wewnętrzne;
- EDI.
Ingenes
Microsoft CRM – wspomaga organizacje działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta jak i pozostałych działów.
Zdecydowanie usprawnia pracę, ułatwia zarządzanie zespołem, pozwala na optymalizację działań. Przyspiesza podejmowanie właściwych decyzji.
- Cała historia kontaktów z klientem potencjalnym (rozmowy, maile), informacje na temat ofert i zamówień oraz konkurencji znajdują się w jednym miejscu;
- Oferty są lepiej dostosowane do klienta, a przepływ informacji i dokumentacji sprawniejszy;
- Dostępne są różnego typu raporty i prognozy ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem;
- Rośnie skuteczność działu marketingu/handlu w działaniach związanych z pozyskiwaniem zamówień (wyciąganie wniosków, współdzielenie doświadczeń, optymalizacja działań, priorytety, targetowanie);
- MS CRM jest dostosowany do indywidualnych potrzeb poszczególnych osób w firmie – łatwa kastomizacja i integracja z ERP.
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
- Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
- Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
- Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
- Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
- Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
- Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
- Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
- Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
- Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
- Modelowanie własnych procedur obiegu;
- Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
- Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
- Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.