Rozwiązania
Arcus S.A.
Grupa ARCUS to jeden z największych na rynku dostawców inteligentnych rozwiązań oraz zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. W ofercie sprzedażowej GRUPY ARCUS znajdują się takie usługi jak audyt potrzeb klienta, doradztwo w wyborze optymalnego rozwiązania, dostawa i integracja urządzeń wraz z wdrożeniem programowania, aż wreszcie nadzór nad bezpieczną i ciągłą pracą systemu.
Rozwiązania oferowane przez Grupę Arcus służą optymalizacji procesów w całej organizacji. Prezentowane podczas Konferencji rozwiązanie Arcus Kyocera MDS to kompleksowe narzędzie, które sprawi, że środowisko dokumentu będzie bardziej efektywne. MDS, czyli kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, optymalizuje cały proces produkcji dokumentów - od zadania wydruku/kopii, proces archiwizacji, przepływ pracy, bezpieczeństwa danych i wpływu na środowisko naturalne.
Komako
KOMAKO od ponad 10 lat wdraża kompleksowy system ERP enova365. Jest to sprawdzone rozwiązanie dla firm do zarządzania zasobami i automatyzacji procesów, które z powodzeniem może być wykorzystywane również w branży inwestycyjno-budowlanej. KOMAKO stworzyło dedykowany moduł do budżetowania projektów - ENOKO Budżet. enova365 wsparta rozszerzeniem ENOKO Budżet pozwoli na prowadzenie inwestycji, rozliczeń czy budów w sposób systemowy, uporządkowany, oparty o zdefiniowane modele działania.
Powyższe rozwiązanie uzupełnia moduł do importu kosztorysów (format importu ATH2 .xml) jako bazy informacyjnej do tworzenia budżetów oraz kart limitowych w projektach zarządzanych poprzez enova365.
Więcej o enova365 dla budownictwa http://enova.komako.pl/erp-w-firmie-budowlanej.htmlOraz o module ENOKO Budżet: http://programydlafirm.komako.pl/enoko.html Case-study z wdrożenia enova365 w AGRO-PROJECTS Sp. z o.o. S.k. :
http://www.komako.pl/enova365-enoko-agro-projects.html Case study – AGRO PROJECTS Sp. z o.o. S.k.
EBIS Group
Platforma Binocle – kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp
do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste
w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych. W ramach jednej platformy
Binocle oferuje moduły:
- Raportowanie i analizy biznesowe;
- Planowanie i budżetowanie;
- Data mining.
Intense
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
- Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
- Zaawansowanego zarządzania projektami;
- Budżetowania, Planowania, Controllingu;
- Hurtowni Danych i Business Intelligence;
- Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
- Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
- Dedykowanych rozwiązań branżowych.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
- Finansów;
- Sprzedaży;
- Marketingu;
- Logistyki;
- IT;
- HR.
- Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
- Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
- Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
- Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
- Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
- Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
T Komp
Najważniejsze moduły CAQ:
NND 9000 – system do zarządzania dokumentacją wewnętrzną – rejestrowanie dokumentów przez uprawnione do tego osoby, możliwość definiowania praw dostępu do dokumentów na różnych poziomach (przegląd, opiniowanie, akceptacja, zatwierdzanie, modyfikacja), automatycznie generowane i wysyłane powiadomień drogą e-mail oraz na tablicę informacyjną programu, monity przypominające pracownikom o wykonaniu czynności związanych z dokumentem (np. monity o przegląd, opiniowanie czy zatwierdzenie), automatyczna dystrybucja dokumentu na podstawie przydzielonych uprawnień w odpowiednim czasie do odpowiednich osób, kontrola nad wersjami dokumentacji – w przypadku obowiązywania nowej wersji dokumentu stara nieaktualna wersja automatycznie przechodzi do archiwum, automatycznie generowana karta zmian, dziennik zdarzeń każdego dokumentu – pełna informacja kto, kiedy zapoznał się z danym dokumentem, ile razy dokument został wydrukowany przez pracownika, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne wykonywanie różnych rejestrów i raportów związanych z przechowywanymi w bazie dokumentami, pełnotekstowe i wielowątkowe przeszukiwanie dokumentacji, nadzór nad wydrukami dokumentów – wykonywanie wydruków wyłącznie przez osoby uprawnione i w określonej ilości, możliwość identyfikacji wydruku z dokumentem w systemie, możliwość zgłaszania potrzeby opracowania nowego dokumentu lub propozycji zmian w dokumencie istniejącym.
Moduł NND 9000
Moduł NND Audit
Moduł NND Claims
Moduł NND Process
Moduł NND DOC
Moduł NND Dynamic
Business Online Services
Czym jest BOS MANAGER?
BOS MANAGER to nowoczesna platforma informatyczna, która obsługuje elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (workflow), a do tego wspiera dodatkowo pracę grupową, zarządzanie sprawami i zadaniami, obsługę sprzedaży oraz daje bogate funkcje analityczne i raportowania.
Platforma BOS MANAGER jest oparta o strukturę Teczek 360° - dzięki czemu informacje są kompletne i dostępne natychmiast. BOS MANAGER to platforma otwarta na integrację z innymi systemami, mobilna oraz intuicyjna i łatwa w obsłudze.
Korzyści z wdrożenia BOS MANAGER:
BOS MANAGER pozwala uporządkować i zautomatyzować obieg dokumentów i informacji w konkretnych obszarach firmy, np. obieg korespondencji, dokumentów finansowych, itd.
Dzięki wbudowanym funkcjom analitycznym, BOS MANAGER daje dostęp do informacji zarządczej oraz rozbudowane możliwości raportowania. Przykładowo połączenie obiegu faktur i zamówień z modułami kontroli wykorzystania budżetów i realizacji umów, znacznie ułatwia zarządzania przepływem pieniędzy (cash flow).
To, co wyróżnia Platformę BOS MANAGER to fakt, że daje ona możliwość, aby budować na niej bardziej skomplikowane moduły, w celu rozwiązania specyficznych wyzwań biznesowych firmy. Jest to możliwe dzięki kompleksowości narzędzia, które zawiera komponenty Workflow, CRM, integrowanie danych, analitykę, mobilność, itd.