Rozwiązania
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Ingenes
INGENES.E-Dokument to kompleksowe rozwiązanie, które przyspieszy i ułatwi obsługę wszystkich dokumentów krążących po firmie oraz wymienianych z kontrahentami. System obsługuje zarówno pliki PDF czy xml jak i skany dokumentów papierowych, z ekstrakcją danych, opisem analitycznym i merytorycznym, oraz wymianą danych z systemem ERP. Może również częściowo zastąpić, jak i uzupełnić obecne w firmie rozwiązanie EDI.
- Archiwizacja;
- Wysyłka;
- Odbiór i zatwierdzanie;
- OCR;
- Integracja z ERP;
- Workflow wewnętrzne;
- EDI.
Ingenes
Microsoft CRM – wspomaga organizacje działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta jak i pozostałych działów.
Zdecydowanie usprawnia pracę, ułatwia zarządzanie zespołem, pozwala na optymalizację działań. Przyspiesza podejmowanie właściwych decyzji.
- Cała historia kontaktów z klientem potencjalnym (rozmowy, maile), informacje na temat ofert i zamówień oraz konkurencji znajdują się w jednym miejscu;
- Oferty są lepiej dostosowane do klienta, a przepływ informacji i dokumentacji sprawniejszy;
- Dostępne są różnego typu raporty i prognozy ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem;
- Rośnie skuteczność działu marketingu/handlu w działaniach związanych z pozyskiwaniem zamówień (wyciąganie wniosków, współdzielenie doświadczeń, optymalizacja działań, priorytety, targetowanie);
- MS CRM jest dostosowany do indywidualnych potrzeb poszczególnych osób w firmie – łatwa kastomizacja i integracja z ERP.
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
- Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
- Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
- Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
- Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
- Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
- Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
- Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
- Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
- Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
- Modelowanie własnych procedur obiegu;
- Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
- Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
- Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
- Finansów;
- Sprzedaży;
- Marketingu;
- Logistyki;
- IT;
- HR.
- Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
- Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
- Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
- Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
- Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
- Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
- Zarządzanie Finansami;
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
- Zarządzanie Usługami i Projektami;
- Zarządzanie Produkcją;
- Zarządzanie Serwisem;
- Analizy Biznesowe;
- HR;
- Integracja z systemami zewnętrznym.
Virtual Technologies IT
FortiGate – zintegrowane platformy bezpieczeństwa
Platforma kompleksowego bezpieczeństwa – FortiGate – zapewnia wszechstronną ochronę
nie komplikując jednocześnie obecnej struktury sieci. Fortinet oferuje urządzenia od najniższej
serii FortiGate-20 przeznaczonej dla małych biur do serii FortiGate-5000 – rodziny urządzeń
dla bardzo dużych przedsiębiorstw, dostawców usług oraz operatorów telekomunikacyjnych.
Platforma FortiGate łączy w sobie FortiOS™ – dedykowany do obsługi modułów bezpieczeństwa
system operacyjny oraz FortiASIC – specjalnie zaprojektowane procesory aby zagwarantować
pchronę o wyjątkowo dużej wydajności.