Rozwiązania – Konferencja w Warszawie, 26 stycznia 2017 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Warszawie, 26 stycznia 2017 r.

Rozwiązania
Humansoft – HermesSQL
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
  • Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
  • Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
  • Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
  • Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
  • Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
  • Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
  • Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
QlikView (aplikacja analityczna BI) – to prosta w obsłudze analiza danych dostępna dla wszystkich. Dostarcza szybkie i skuteczne narzędzia do wykonywania wizualizacji analiz biznesowych - bez ogra­ni­czeń, kosztów i złożoności tradycyjnych rozwiązań BI. Pozwala tworzyć dowolne analizy i raporty z różnych obszarów działalności firmy: sprzedaży, finansów, marketingu, logistyki, produkcji, zasobów ludzkich i innych. Aplikacja współpracuje z każdym rodzajem bazy danych.
Humansoft – QlikView
W dzisiejszych czasach coraz większe zasoby danych są przechowywane i przetwarzane w systemach informatycznych. Zatem wydajny i elastyczny System BI pozwalający na szybkie dotarcie do kluczowych informacji w przedsiębiorstwie jest równie istotny jak dobry system ERP. Od kilku lat utrzymuje się stały wzrost zapotrzebowania na systemy Business Intelligence. Klienci coraz częściej pytają o funkcjonalność BI w ERP. Do efektywnej analizy danych najlepsze są dedykowane rozwiązania Business Intelligence takie jak QlikView. Dziś użytkownicy biznesowi chcą mieć dostęp do elastycznych analiz, gdzie nie ograniczają ich sztywne hierarchie i statyczne raporty.
QlikView jest skrajnie elastycznym systemem, który nie ma ograniczeń sposobów drążenia danych. Pozwala na zadawanie pytań i odkrywanie znaczących informacji, których inne systemy BI nie są w stanie odnaleźć. Wyzwania biznesowe w niczym nie przypominają testu wielokrotnego wyboru. Odpowiedzi, których szukamy, nie znajdują się na rozwijanej liście, a kolejne ważne pytanie nie pojawi się, dopóki sami go nie zadamy. Analizy QlikView oparte są na systemie wyszukiwania korelacji między danymi. Pozwalają one pracować w taki sam sposób, jak myślimy, podsuwają kolejne pytanie. Możemy swobodnie analizować dane, odkrywać nieznane wcześniej powiązania między nimi, zadawać kolejne pytania, łatwo współpracować z innymi i dzięki temu szybko podejmować działania na podstawie otrzymanych wyników.
Dzięki wdrożeniu QlikView, firmy mogą zmieniać sposób postrzegania danych. Otrzymują nieograniczone możliwości tworzenia raportów i zestawień w czasie rzeczywistym. Poza tym, wszystkie dane zostają zgromadzone w jednym miejscu. W przypadku QlikView istotny jest także krótki czas wdrożenia oraz prostota i niski koszt utrzymania.
Efektywna analiza - oszczędność i zysk dzięki QlikView
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.
Dlaczego Archman? Case Study – Kopalnia Soli Wieliczka Case Study – Medicare Sp. z o.o.
ASTRAFOX
AMODIT to system obiegu dokumentów stworzony z myślą o elastyczności i prostej obsłudze.
System pozwala użytkownikom biznesowym tworzyć i modyfikować procesy be udziału osób z IT. Innowacyjne podejście pozwala na znaczące skrócenie czasu wdrożenia i obniżenie jego kosztów. Zastosowanie elementów sztucznej inteligencji do adaptacyjnego modelowania przepływów danych, oraz do przewidywania zachowań użytkowników umożliwia łatwe zarządzanie dokumentami i przepływem informacji.
AMODIT jest wykorzystywany zarówno przez małe firmy, jak również przez duże korporacje.
Tableau – najlepszy system Business Intelligence do wizualizacji i analizy danych.
Wyobraź sobie rozwiązanie dzięki któremu analizowanie złożonych danych nie wymaga już korzystania ze skomplikowanych tabel w Excelu. Wyobraź sobie wyjątkowo łatwe tworzenie raportów, statystyk, prognoz i wykresów w kilka sekund, dzięki drag and drop. Takim właśnie rozwiązaniem jest Tableau.
Tableau to najlepszy obecnie system Business Intelligence. Stworzony po to, by zamienić setki tabel z milionami danych w czytelne wykresy możliwe do przygotowania bezpośrednio przez działy biznesowe.
JobRouter AG
Procesy biznesowe stanowią krwioobieg każdej organizacji. Odpowiednie wsparcie procesów z ich usprawnieniem oraz zwiększeniem efektywności ich wykonania prowadzi do znacznych korzyści biznesowych.
Ograniczane są koszty, zwiększana jest jakość oraz wydajność działania – wszystko to poprzez uzupełnienie istniejącej infrastruktury IT o dodatkowe narzędzie, które powoduje także jej lepsze wykorzystanie.
Platforma JobRouter® udostępnia większy zakres funkcjonalny dla realizowanych przy jej pomocy projektów od standardowych platform BPMS (Business Process Management Systems) oraz DMS (Document Management Systems). Zarządzanie procesami biznesowymi oparte jest o niezależny model danych.
Pragmatyczne podejście umożliwia uruchamianie najbardziej skomplikowanych procesów w wyjątkowo krótkim czasie. Podmiotem systemu jest proces, a dokumenty pełnią rolę pomocniczą. Możliwe jest odpowiednie wykorzystanie i właściwe przetworzenie informacji, które zawiera każdy dokument.
Więcej informacji na stronie: www.jobrouter-workflow.com/en
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 26 stycznia 2017 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Zagórze k/Warszawy, Hotel WILLA ZAGÓRZE
05-079 Okuniew (Gmina Halinów), Zagórze 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel WILLA ZAGÓRZE
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Humansoft Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. ASTRAFOX Sp. z o.o. JobRouter AG Spółka Akcyjna Altar Sp. z o.o.